حاشیه های شورای اداری در حضور استاندار
حاشیه های شورای اداری در حضور استاندار

در نشست شورای اداری شهرستان که عصر دوشنبه ۲۹آبان ماه به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، برخی حواشی قابل توجه نیز وجود داشت. – حضور نزدیک به ۱۰۰نفر در سالن، هیچ جای خالی باقی نگذاشته بود و برخی را مجبور به پیگیری سخنرانی ها به صورت ایستاده کرد. سهراب مظفر نجفی فرماندار نجف آباد، […]

در نشست شورای اداری شهرستان که عصر دوشنبه ۲۹آبان ماه به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، برخی حواشی قابل توجه نیز وجود داشت.

– حضور نزدیک به ۱۰۰نفر در سالن، هیچ جای خالی باقی نگذاشته بود و برخی را مجبور به پیگیری سخنرانی ها به صورت ایستاده کرد. سهراب مظفر نجفی فرماندار نجف آباد، دلیل انتخاب این سالن را تشریح کرد: «دوست داشتیم آقای استاندار از نزدیک شرایط و امکانات فرمانداری ویژه شهرستان را از نزدیک ببینند.»

– با طولانی شدن جلسه، چرت زدن بسیاری از حاضرین نیز شروع شد. البته دوستان با توجه به سوابق کاری متعددی که داشتند، طوری این کار را انجام می دادند که کمتر به چشم می آمد.

– پخش کلیپی از شهید حججی در ابتدای مراسم، اشک معدود بانوان حاضر در جلسه را درآورده بود.

– عکاسی که گویا استاندار را همراهی می کرد، با فیلم بردار فرمانداری نجف آباد اختلافاتی از نظر محل قرار گیری دوربین داشت که مطالبش را خیلی محترمانه  و درگوشی برای همکارش بیان کرد.

– ابوالفضل ابوترابی شاخص ترین مسئول غایب در جلسه بود که استاندار غیبتش را با توجه به لغو مرخصی نمایندگان مجاز دانست و گفت: «از نمایندگان زحمتکش و دلسوزی است که برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

– محسن مهر علیزاده در چند جا از سابقه ۳۸ ساله اش در مسئولیت های مختلف گفت. این را که شنیدم به یاد قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته افتادم. البته به یاد یکی از مدیران شهر هم افتادم که با وجود ۳۰سال سابقه در تلاش است همچنان سر جایش محکم بماند و جا را برای جوانان خالی نکند.

به نظر می رسد استاندار ۶۱ساله استان، بتواند چهارمین دهه خدمت به مردم را در اصفهان تجربه کند.

– استاندار از آماری که فرماندار در خصوص شهدا و ایثارگران شهر داد، تعجب کرده و برخی اعداد و ارقام را یادداشت می کرد.

– روند پیگیری پروژه ریل باس نجف آباد به اصفهان، تحسین استاندار را به دنبال داشت.

– استاندار که از کارخانجات اصفهان چدن، پیشرو دیزل و گازسوزان بازدید کرده بود، صنعتگران نجف آباد را انسان هایی امیدوار به آینده، پر تلاش و متعصب نسبت به پیشرفت و آبادانی شهر خود دانست.