سید ولی اله موسوی روحانی معروف نجف آباد؛ برای همیشه رفت
سید ولی اله موسوی روحانی معروف نجف آباد؛ برای همیشه رفت

حجت الاسلام  و المسلمین سید ولی اله موسوی یکی از پدران شهید و معروف ترین روحانیون و منبریان نجف آباد پس از نزدیک به دو سال تحمل بیماری امروز دار فانی را وداع گفت. پیکر این روحانی با اخلاق و جلیل القدر امروز از ساعت ۵ عصر بر روی مردم قدر شناس نجف آباد از […]

حجت الاسلام  و المسلمین سید ولی اله موسوی یکی از پدران شهید و معروف ترین روحانیون و منبریان نجف آباد پس از نزدیک به دو سال تحمل بیماری امروز دار فانی را وداع گفت.

موسوی

پیکر این روحانی با اخلاق و جلیل القدر امروز از ساعت ۵ عصر بر روی مردم قدر شناس نجف آباد از محل حوزه علمیه الحجه به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم و سومین روز درگذشت این عالم ربانی فردا سه شنبه ۱۴ مردا ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و عصر همین روز از چهار  تا شش و نیم عصر در مسجد امیر المومین واقع در خیابان رضایی مرکزی کوچه شماره ۲۴ برقرار خواهد بود.

لازم به ذکر است که مرحوم حجت الاسلام سید ولی اله موسوی در کنار فرزندش علی که در جبهه های دفاع مقدس به شهادت رسید چندین دختر و پسر فرهیخته دیگر را تربیت و تقدیم جامعه کرده که تعدادی از آنها نیز به عنوان مداح در سطح شهرستان دارای معروفیت خاصی هستند.

این سید روحانی در سالهای عمر پر برکت خود علاوه بر بیان معارف اسلامی و دینی در محافل حوزوی،مردمی و خانوادگی به سایر مشکلات و مسائل مردم نجف آباد و به ویژه روستاهای اطراف آن نیز پرداخت.