حججی، ما را ۳۶سال به عقب برگرداند
حججی، ما را ۳۶سال به عقب برگرداند
ایمنا: استاندار اصفهان گفت: حماسه شهید حججی همه ما را به نوعی ۳۶سال به عقب بازگرداند. زمان ابتدای جنگ و آن حماسه های مثال زدنی ایثار و شهادت در سال های دفاع مقدس. دست نوشته ها و خاطراتی که از این شهید نقل می شود، شباهت بسیار زیادی با افکار و اعمال ایثارگران دهه شصت دارد.

محسن مهر علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد از شهرت این شهر به ایثار، تدین و علم دوستی سخن گفت و ادامه داد: «بسیاری از ویژگی های ممتاز نجف آباد در عرصه های اقتصادی همچون پایین تر بودن نرخ بیکاری آن نسبت به استان و متوسط کشور، ریشه در همین تدین و ایمان دارد.»

مهرعلیزاه که از شنیدن برخی آمار در خصوص پتانسیل های نجف آباد متعجب شده بود، بیان داشت: «برخی نقاط کشور همچون این شهر برای پیشرفت و توسعه نیازمند کارهای خاصی نیستند و فقط ما مسئولین هستیم که بایستی با کاهش بوروکراسی های اداری دست و پاگیر و کاهش مشکلات اداری زمینه شکوفایی بیش از پیش تولید و اقتصاد آن ها را فراهم کنیم.»

استاندار اصفهان مهمترین سرمایه نجف آباد را همدلی، انسجام و وحدت مسئولان ارشد آن در مسیر ساختن شهر و خدمت به مردم دانست و گفت: «معتقدم که در نجف آباد هر قدر هم که پول خرج شود، گم نخواهد شد. این جا شرایط به گونه است که هر میزان دولت بودجه اختصاص دهد، مردم چندین برابر آن سرمایه گذاری خواهند کرد.»

اشاره به فعالیت نزدیک به یک سوم صنعتگران استان در این شهرستان دیگر موردی بود که استاندار شصت و یک ساله استان با بیان آن ادامه داد: «برای من جالب بود که علی رغم مشکلات متعددی که تمامی صنعتگران کشور را به نوعی درگیر خود کرده، در نجف آباد شاهد امیدواری و میل شدید فعالین این عرصه برای توسعه فعالیت ها بودم.»

استاندار که حضور در منزل پدری شهید حججی دیگر برنامه آخرین روز اولین ماه حضورش در استان را تشکیل می داد، با اشاره به لغو مرخصی نمایندگان مجلس و عدم امکان حضور ابوالفضل ابوترابی در این جلسه خاطر نشان کرد: «ابوترابی را جزء نمایندگان زحمتکشی می دانم که با دلسوزی تمام پیگیر حل مشکلات حوزه انتخابیه و انجام وظایف محوله به یک نماینده است. برای او آرزوی موفقیت دارم و به زودی در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان از نقطه نظرات او و دیگر منتخبان مجلس استفاده خواهم کرد.»