حذف تیم شگفتی ساز نجف آباد از مسابقات بین المللی هندبال جام ریاست جمهوری
حذف تیم شگفتی ساز نجف آباد از مسابقات بین المللی هندبال جام ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛تیم هندبال نجف آباد که با صدر نشینی در گروه C این رقابت ها توانسته بود به مرحله حذفی راه پیدا کند،در مرحله حذفی پس از پیروزی برابر تیم های سنندج و تبریز در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی،سرانجام مقابل برترین تیم ایران شکست خورد. تیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛تیم هندبال نجف آباد که با صدر نشینی در گروه C این رقابت ها توانسته بود به مرحله حذفی راه پیدا کند،در مرحله حذفی پس از پیروزی برابر تیم های سنندج و تبریز در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی،سرانجام مقابل برترین تیم ایران شکست خورد.

تیم نجف آباد در نخستین دوره جام ریاست جمهوری که در مشهد در حال برگزاری است،کار خود را با ۵ پیروزی پیاپی از جمله برتری مقابل تیم قدرتمند چین در مرحله مقدماتی آغاز کرد و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله حذفی این رقابت ها گام نهاد.

نجف آباد در مرحله حذفی ابتدا با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ از سد تیم سنندج گذشت و در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ مقابل تیم قدرتمند تبریز به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نجف آباد در این مرحله با قدرتمندترین تیم باشگاهی هندبال ایران در چند سال اخیر به رقابت پرداخت و سرانجام با وجود ارائه یک بازی خوب،با نتیجه ۱۳ بر ۲۰ مقابل ثامن الحجج سبزوار شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

در سایر دیدار ها تیم های لهستان،کره جنوبی و قطر با برتری مقابل رقبای خود توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

تیم ثامن الحجج سبزوار به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در مرحه نیمه نهایی،با یکی از این سه تیم پرقدرت خارجی به رقابت خواهد پرداخت.

شایان ذکر است،تیم ثامن الحجج سبزوار در رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران در بخش بزرگسالان،سال گذشته به مقام قهرمانی دست یافت.