حضور نماینده رییس جمهور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان در شهرستان نجف آباد
حضور نماینده رییس جمهور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان در شهرستان نجف آباد

دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از رییس جمهور در سفر به استان اصفهان به شهرستان نجف آباد سفر کرده و با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو نمود. دکتر آخوندی به عنوان نماینده کاروان تدبیر و امید ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ […]

دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از رییس جمهور در سفر به استان اصفهان به شهرستان نجف آباد سفر کرده و با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
دکتر آخوندی به عنوان نماینده کاروان تدبیر و امید ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس ، در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد گفت : نجف آباد با توجه به افتخارات کم نظیری که در عرصه ایثار و شهادت کسب کرده و پشتیبانی از یک لشگر خط شکن و همیشه پیروز حق مهمی بر گردن نظام اسلامی و تمامی آحاد مردم دارد که امیدواریم ما مسئولان بتوانیم از عهده ادای آن به خوبی برآییم. آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این مطلب ادامه داد: با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور و منطقه مطمئنا با تکیه بر توانایی های داخلی ، ایمان مردم و همت مسئولان امکان غلبه بر محدودیت های تحمیل شده بر کشور را پیدا خواهیم کرد.
وی در ادامه از اثبات صلح طلبی و منطقی بودن رفتار ایران در سطح جهان به عنوان مهمترین دستاورد سیاست خارجی دولت یازدهم نام برد و گفت: با وجود تمامی آشوب ها و ناآرامی های موجود در منطقه که زائیده افراط و تفریط های مختلف است ایران به لطف رهبری مقام معظم رهبری ، هوشیاری و بصیرت مردم در کنار تلاش شبانه روزی مسئولان رده های مختلف، در امنیت و آرامش کامل به حرکت در مسیر رسیدن به ارزشهای والای انقلاب خود ادامه می دهد.
هشدار نسبت به تلاش صهیونیست ها برای عدم شکل گرفتن یک صلح جامع و پایدار در روابط ایران با دنیا دیگر مطلبی بود که وزیر راه با اعلام آن افزود: با وجود تمامی این توطئه ها این اطمینان وجود دارد که آینده روشنی در انتظار ملت بزرگ ایران خواهد بود و دولت یازهم نیز هیچ گاه از اصول و ارزشهای تعیین شده و مصلحت های نظام عقب نشینی نکرده و در مسیر احقاق حقوق ملت به تلاشش ادامه خواهد داد.
دکتر آخوندی استخر ولایت که از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ساخته شده با ظرفیت ۱۸۰ نفر در هر سانس و با هزینه اجرای۶۰ میلیارد ریال و دارای امکانات جانبی چون سالن ورزشی، بدنسازی، ایروبیک، ماساژ پارکینگ، جکوزی و ۲ رختکن بود را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی زیرگذر دانشگاه آزاد نجف آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و ۲۵ هزارمتر مکعب خاکبرداری، ۳۴۰۰ متر طول آسفالت، ۳۰ هزار متر مربع آزادسازی داشته و پس از ۶ سال بهره برداری رسید.