حضور والیبالیست های نجف آباد در دوره مربیگری درجه ۳
حضور والیبالیست های نجف آباد در دوره مربیگری درجه ۳

چادگان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت والیبال شهرستان چادگان گفت: به همت هیئت والیبال شهرستان چادگان و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، اولین دوره داوری درجه ۳ والیبال در چادگان برگزار شد. فریدون انالویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:در این دوره ۲۵ نفر از آقایان والیبالیست از شهرستان های چادگان، بویین میاندشت، […]

چادگان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت والیبال شهرستان چادگان گفت: به همت هیئت والیبال شهرستان چادگان و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، اولین دوره داوری درجه ۳ والیبال در چادگان برگزار شد.

فریدون انالویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:در این دوره ۲۵ نفر از آقایان والیبالیست از شهرستان های چادگان، بویین میاندشت، نطنز و نجف آباد شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: دوره داوری درجه ۳  والیبال زیر نظر هیئت روستایی و ورزش های بومی محلی استان با استقبال خوب ورزشکاران علاقمند همراه شد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان چادگان تصریح کرد: هیئت والیبال در راستای تقویم ورزشی و چشم انداز آینده چادگان و با توجه به کمبود داور آقا و خانم در سطح منطقه، اقدام به برگزاری دوره مذکور کرد.

فریدون انالویی ادامه داد: این دوره داوری به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با حضور داور بین المللی والیبال آقای حمید حق بین برگزار شد.