حضور گسترده و بی سابقه مردم نجف آباد در انتخابات
حضور گسترده و بی سابقه مردم نجف آباد در انتخابات

خبرگزاری ایمنا: با وجود اینکه در بیشتر انتخابات دوره های اخیر آخرین ساعات برگزاری به طور معمول پذیرای بیشترین تعداد رای دهندگان در نجف آباد بوده ولی در سال جاری از اولین ساعات رسمی آغاز به کار انتخابات مساجد و مدارس مختلفی که بعضا برای اولین بار نیز به عنوان حوزه انتخابیه مشخص شده بودند […]

خبرگزاری ایمنا: با وجود اینکه در بیشتر انتخابات دوره های اخیر آخرین ساعات برگزاری به طور معمول پذیرای بیشترین تعداد رای دهندگان در نجف آباد بوده ولی در سال جاری از اولین ساعات رسمی آغاز به کار انتخابات مساجد و مدارس مختلفی که بعضا برای اولین بار نیز به عنوان حوزه انتخابیه مشخص شده بودند نیز شاهد حضور چشمگیر و بی سابقه مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در انتخابات این شهرستان برآوردها از  مصرف شدن متوسط بیش از پانصد برگه تعرفه رای تا نیمه روز جاری خبر می دهد به طوریکه به گفته تعدادی از ناظرین و مسئولان  حوزه های انتخابیه نسبت به دوره های گذشته تعداد شرکت کنندگان رشد بیست تا سی درصدی داشته و به  احتمال قوی مدت زمان رای گیری تمدید خواهد شد.

از نکات قابل توجه در انتخابات این شهرستان می توان به حضور گسترده افراد مسن و سالخورده در مساجد سطح شهرستان طی اولین ساعات رای گیری اشاره کرد به گونه ای برخی از حوزه ها برای اخذ رای از این افراد با مشکلاتی مواجه شده اند و این امر تاکنون نیز ادامه پیدا کرده است.

ظهر امروز نیز سیروس محمودی فرماندار شهرستان به همراه تعدادی از مسئولین و اصحاب رسانه با حضور در مسجد جامع یزدانشهر ضمن نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات از نزدیک با مردم این بخش نیز دیدار و گفت و گو کرد.

به نظر می رسد با توجه به حجم گسترده حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای آمار شرکت کنندگان نجف آباد در این دوره نسبت به انتخابات های گذشته شاهد رشد چشمگیر و ثبت رکوردی تازه از نظر مشارکت مردم باشد.

لازم به ذکر است که گزارشات رسیده از شعب اخذ رای بیانگر رشد لحظه به لحظه حضور مردم مناطق مختلف شهرستان  است.