حواشی جالب  از افتتاح دهکده سالمندان
حواشی جالب  از افتتاح دهکده سالمندان

در مراسم  امروز  برخی حواشی نیز وجود داشت،که بیان آنها برای مخاطبان خالی از لطف نخواهد بود. –  جاده اصلی روستای همت آباد، تنها چند روز قبل از مراسم افتتاح آسفالت شده بود که این امر رضایت ساکنان آن را نیز به همراه داشت. – ربیعی وزیر تعاون قول داد، که تا ۶ ماه آینده […]

در مراسم  امروز  برخی حواشی نیز وجود داشت،که بیان آنها برای مخاطبان خالی از لطف نخواهد بود.

–  جاده اصلی روستای همت آباد، تنها چند روز قبل از مراسم افتتاح آسفالت شده بود که این امر رضایت ساکنان آن را نیز به همراه داشت.

– ربیعی وزیر تعاون قول داد، که تا ۶ ماه آینده “سی تی اسکن” بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) سازمان تامین اجتماعی در یزدانشهر را تامین کند.

– وزیر تعاون همچنین قول داد که واحد ویژه مراقبت از کودکان (NICU) را نیز به زودی در شهرستان راه اندازی کند.

– شرکت پیشرو دیزل یک دستگاه مینی بوس و شرکت دارکوب نیز یک خودروی برقی ویژه حمل بیمار به این دهکده اهدا کردند.

– ربیعی وزیر تعاون در بخشی از صحبتهای خود از علاقه ویژه مقام معظم رهبری به حجتی وزیر جهاد نیز یادی به میان آورد.

– وزیر تعاون کابینه گریزی هم به سیاست زد و گفت:« برجام حرکتی ۱۵ خردادی بود.”»

– با توجه به حضور حجتی وزیر جهاد در مراسم، عده ای از کشاورزان نیز از فرصت به دست آمده برای بیان مشکلات خود استفاده کردند.

– در آخرین دقایق مراسم نیز یکی از حاضرین تلاش داشت، بدون اجازه قبلی سخنانی را ایراد کند که اتمام مراسم چنین اجازه ای را به او نداد.

– در میان حاضرین در مراسم،نمایندگان کارخانجات کاشی نیلو و اصفهان نیز دیده می شدند که هدفی جز درد و دل کردن با وزیر تعاون نداشتند.

– وقتی بیشتر مسئولان برای افتتاح پلی کلینیک درمانی،محل دهکده را ترک کردند، مسئولان این مجموعه در اقدامی شایسته نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حسناتی امام جمعه شهر برگزار کردند.

– انتخاب یک روز تعطیل برای برپایی مراسم از دیگر نکات جالب این افتتاحیه بود که هیچ گونه تداخلی را با ساعات کاری مدیران دستگاه های اجرایی به وجود نیاورده بود.