حواشی شورای اداری؛ از لامپ اضافه تا سالن تعریفی
حواشی شورای اداری؛ از لامپ اضافه تا سالن تعریفی

اولین جلسه علنی شورای اداری شهرستان نجف آباد در دوران مسئولیت فرماندار جدید، دیروز به میزبانی سالن تازه بهسازی شده شهدا برگزار شد. اولین جلسه ابتدای امسال بود که خبرنگاری به آن دعوت نشد. در این نشست، تمامی سخنرانان به جز اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از زحمات شهرداری برای بهسازی و […]

اولین جلسه علنی شورای اداری شهرستان نجف آباد در دوران مسئولیت فرماندار جدید، دیروز به میزبانی سالن تازه بهسازی شده شهدا برگزار شد. اولین جلسه ابتدای امسال بود که خبرنگاری به آن دعوت نشد.

در این نشست، تمامی سخنرانان به جز اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از زحمات شهرداری برای بهسازی و تجهیز سالن محل برگزاری مراسم در کنار گلزار شهدای نجف آباد تقدیر و تشکر کردند.

فرماندار این مجموعه را باقیات الصالحاتی برای مدیریت شهری دانست و ابوترابی نماینده مردم در مجلس هم گفت: «شهداء، امام زادگان اهل یقین هستند و می طلبید فضایی شایسته این بزرگواران داشته باشیم. البته امیدوارم شهرداری کارش را با نصب تصاویر شهداء تکمیل کند.»

با وجود اعلام شروع برنامه در ساعت ۸ صبح، تقریبا نیمی از مدیران دعوت شده ابتدای جلسه را درک نکردند.

در ادامه هم حضور با تاخیر امامان جمعه شهرهای اطراف نجف آباد، تا حدودی نظم جلسه را به هم زد. اتفاقی که اعتراض صالحی رئیس ارشاد را به عنوان اولین سخنران نشست به همراه داشت.

فرماندار در شرایطی همه دستگاه ها را به مصرف بهینه انرژی توصیه کرد که در نورِ کافی روز، نزدیک به ۳۰۰ شعله لامپ بدون دلیل در سالن روشن مانده بود. حدود هفت هشت کولر گازی پر مصرف هم با وجود دربِ  باز سالن،  حاضرین را خنک می کردند.

پیگیر که شدیم، گفتند «تجهیزات جدیده و درست نمی دانیم با کدام کلید باید لامپ ها را خاموش کنیم. می ترسیم، سیستم صوت قطع بشه.»

فرمانداری چندی پیش از تمامی دستگاه های اجرایی خواسته بود تا عملکرد چهار ساله اخیر خود را ارائه کنند ولی تا روز برگزاری شورای اداری، تنها شبکه بهداشت و درمان این کار را کرده بود. به بقیه تا پایان هفته فرصت دوباره دادند.

حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد، حقوق ائمه جمعه را چیزی در حدود ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.