خانه دار شدن ۳نیازمند در نجف آباد
خانه دار شدن ۳نیازمند در نجف آباد

ایسنا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نجف آباد گفت: خیران نیک اندیش نجف آبادی با پرداخت بیش از ۴۵میلیون تومان، در خرید و اهدا منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش این شهرستان با کمیته امداد مشارکت کردند.  فریدون ابراهیمی اظهار کرد:کمیته امداد با پرداخت ۲۵میلیون تومان وام بلاعوض به منظور کمک به بالا بردن توان خرید مسکن اقشار […]

ایسنا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نجف آباد گفت: خیران نیک اندیش نجف آبادی با پرداخت بیش از ۴۵میلیون تومان، در خرید و اهدا منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش این شهرستان با کمیته امداد مشارکت کردند.

 فریدون ابراهیمی اظهار کرد:کمیته امداد با پرداخت ۲۵میلیون تومان وام بلاعوض به منظور کمک به بالا بردن توان خرید مسکن اقشار کم برخوردار، از  مددجویان تحت پوشش حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا، از ابتدای امسال تاکنون، با اعطای ۱۶۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۴۵ میلیون تومان کمک‌های بلاعوض امداد، هفت نیازمند شهری و روستایی این شهرستان خانه دار شدند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ۸۴ منزل مسکونی مددجویی هم در این مدت با دریافت ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های امدادی و خیران تجهیز و بازسازی شدند، گفت: ۱۳ هزار نیازمند نجف آبادی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.