خانه صنعت، معدن و تجارت نجف آباد افتتاح شد+ تصاویر
خانه صنعت، معدن و تجارت نجف آباد افتتاح شد+ تصاویر

خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه نجف آباد در مراسمی با حضور رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت کشور، افتتاح شد. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور در آیین افتتاح این مرکز اظهارکرد: در سال های گذشته سرمایه در گردش واحدهای تولیدی یک سوم شد، همزمان طرح هدفمندی یارانه ها هم اجرا شد، […]

خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه نجف آباد در مراسمی با حضور رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت کشور، افتتاح شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور در آیین افتتاح این مرکز اظهارکرد: در سال های گذشته سرمایه در گردش واحدهای تولیدی یک سوم شد، همزمان طرح هدفمندی یارانه ها هم اجرا شد، در کنار این مسایل تحریم ها و نرخ تورم بالا هم اتفاق افتاد که باعث شد عرصه برای تولید تنگ شود.
سید عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه ما در کنار دولت هستیم، ادامه داد: در این شرایط ما انتظار داریم که دولت، شرایط ویژه ای برای دیون بخش خصوصی در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا ارزش افزوده از تولیدکننده گرفته نمی شود، افزود: در حال حاضر، واردات محصولاتی که تولید مشابه داخلی دارند، صحیح نیست.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم در این آیین، با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان نجف آباد، گفت: انسجام میان صنایع و بخش های مختلف نجف آباد، بخوبی وجود دارد و این موضوع کمک می کند تا بتوان از ظرفیت های این شهرستان برای رشد تولید استفاده کرد.
محمدرضا برکتین اظهار کرد: باید در جلسات مداوم و با یک برنامه ریزی چندین ماهه یا یک ساله، بصورت منسجم و با روش های علمی به حل مشکلات بپردازیم.
وی با تاکید بر لزوم ارتباط میان خانه های شهرستانی و خانه استانی، گفت: این ارتباط در شناسایی مسائل تولید کنندگان در شهرستانهای مختلف به ما کمک می کند.
همچنین فرماندار شهرستان نجف آباد در این جلسه عنوان کرد: امکانات بسیاری در زمینه کشاورزی وجود داشت اما اهداف این بخش محقق نشد.
محمودی با اشاره به اینکه در بخش توزیع خدمات و ادارات دولتی، اشتغال اشباع شده است ، افزود: در این شرایط برای ایجاد اشتغال باید به سراغ صنعت و معدن رفت.
وی تاکید کرد: هوش و استعداد، سرمایه ها و نیروی انسانی سه قدرت ما هستند که باید در جهت رشد تولید پیش روند.
فرماندار نجف آباد خاطرنشان کرد: با افتتاح خانه صنعت، معدن و تجارت نجف آباد، جلسات همفکری دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید و اشتغال بیشتر خواهد شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت نجف آباد نیز گفت: در شرایطی که اقتصاد ثبات نداشته باشد، صنعت نمی تواند رشد کند.
مرادی ادامه داد: متاسفانه صادرات کالای داخلی در برابر میزان تولیدات صنعت کشور رقم زیادی نیست.
وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در نجف آباد تصریح کرد: اگر به بخش تولید کمک کنیم، مشکل بسیاری از مشکلات جامعه در پی اشتغالزایی حل خواهد شد.