خدمات‌رسانی داروخانه‌ها و دندانپزشکی‌ها در ایام نوروز
خدمات‌رسانی داروخانه‌ها و دندانپزشکی‌ها در ایام نوروز

معاون شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون خبرداد: خدمات‌رسانی داروخانه‌ها و دندانپزشکی‌ها در ایام نوروز خبرگزاری ایمنا: معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون از خدمات رسانی بخش خصوصی بهداشت و درمان از جمله داروخانه ها و دندانپزشکی های این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.احمدرضا رییسی زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا […]

معاون شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون خبرداد:
خدمات‌رسانی داروخانه‌ها و دندانپزشکی‌ها در ایام نوروز
خبرگزاری ایمنا: معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون از خدمات رسانی بخش خصوصی بهداشت و درمان از جمله داروخانه ها و دندانپزشکی های این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.احمدرضا رییسی زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون، با اشاره به فعالیت های نوروزی بخش بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: پایگاه های امدادی ۱۱۵ شهرستان در طول ایام نوروز و همزمان با اجرای طرح نوروزی به صورت آماده باش ۲۴ ساعته خدمات رسانی می کنند.
وی افزود: بیمارستان و کلینیک بهنیا نیز در طول این ایام با بکارگیری نیروی مضاعف و استفاده از دو پزشک در هر شیفت برای کاهش خطا و خدمات رسانی ببشتر فعالیت می کنند.
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون از خدمات رسانی بخش خصوصی بهداشت و درمان از جمله داروخانه ها و دندانپزشکی های این شهرستان در ایام نوروز خبرداد و بیان داشت: با همکاری نظام پزشکی مطلب پزشکان بخش خصوصی در طول ایام نوروز به صورت شیفت بندی فعالیت می کنند.
وی نظارت بر عرضه کالا را نیز از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان صبح تا عصر از قبل از آغاز نوروز فعالیت و طرح نظارت بر عرضه کالا را اجرا می کنند.
رییسی‌زاده خاطرنشان کرد: واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان نیز جهت واکسیناسیون خاص همانند حیوان گزیدگی در طول طرح نوروزی فعال خواهد بود.