“خط تماس” کاظمی منتشر می‌شود
“خط تماس” کاظمی منتشر می‌شود

کتاب ” خط تماس” به قلم “محمدرضا بایرامی”‌و با همت انتشارات فاتحان در آینده نزدیک وارد بازار کتاب می‌شود. علی ناظری، مدیر مسئول انتشارات فاتحان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب که انتشارات فاتحان ۳کتاب جدید روایتگری جنگ را در نمایشگاه ملی دفاع مقدس در دسترس مخاطبان قرار داده، افزود: […]

کتاب ” خط تماس” به قلم “محمدرضا بایرامی”‌و با همت انتشارات فاتحان در آینده نزدیک وارد بازار کتاب می‌شود.

علی ناظری، مدیر مسئول انتشارات فاتحان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب که انتشارات فاتحان ۳کتاب جدید روایتگری جنگ را در نمایشگاه ملی دفاع مقدس در دسترس مخاطبان قرار داده، افزود: هم اکنون مجموعه روایتگری جنگ استان کردستان به پایان رسیده است.

وی گفت: هم اکنون تدوین ۱۰عنوان کتاب مختص به شمال غرب در برنامه کاری انتشارات فاتحان قرارگرفته است.

مدیرمسئول انتشارات فاتحان ادامه داد:‌ انتشارات فاتحان در حال حاضر ۳کتاب با عناوین “سایه شمشی” ، “تاتته” و “کمین کمله” را روانه بازار کتاب کرده و با قرار دادن کتاب هایی چون “موج سرخ”، “آربابا” و “آبپدر”مسیر خود در تدوین آثار روایتگری جنگ را تداوم می‌بخشد.

ناظری اظهار داشت: کتاب‌هایی با عناوین “آیت ولایت” نوشته “محمد علی گودینی” ، “دلیل آفتاب” و “خط تماس” به قلم “محمد رضا بایرامی” را به کنگره سرداران و شهدای نجف آباد ارائه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های قابل ارائه به کنگره سرداران و شهدای نجف آباد به روایت زندگی شهدایی چون “حسن آیت” ، “محمد منتظری” و “احمد کاظمی” می‌پردازد.