خودکشی ناموفق کارگر نجف آبادی کارخانه کاشی
خودکشی ناموفق کارگر نجف آبادی کارخانه کاشی

خبرگزاری ایمنا: اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی اصفهان  که به دلیل مشکلات مالی قصد داشت خود را بالای منبع آب این کارخانه به پایین بیاندازد با اقدام به موقع سایر کارگران ناموق ماند. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد این کارگر کارخانه کاشی اصفهان که مانند دیگر همکاران خود چندین ماه است با […]

خبرگزاری ایمنا: اقدام به خودکشی کارگر کارخانه کاشی اصفهان  که به دلیل مشکلات مالی قصد داشت خود را بالای منبع آب این کارخانه به پایین بیاندازد با اقدام به موقع سایر کارگران ناموق ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد این کارگر کارخانه کاشی اصفهان که مانند دیگر همکاران خود چندین ماه است با مشکلات پرداخت حقوق و مزایای خود مواجه بود دلیل این کار را غیر قابل تحمل بودن شرایط اقتصادی خانواده خود خواند.

لازم به ذکر است که صدها کارگر این کارخانه و مجموعه کاشی نیلو که چندین دهه از فعالیت آنها در محدوده نجف آباد میگذرد در ماههای اخیر و به دنبال واگذری مدیریت این واحد های تولیدی به  بخش خصوصی با مشکلات مالی مختلفی درگیر شده اند.

مراجعه و مذاکره با مسئولان شهرستان مانند نماینده مردم در مجلس،فرماندار و امام جمعه در کنار تجمع در مقابل فرمانداری و میادین ورودی شهر از جمله آخرین اقدامات اعتراضی کارگران این کارخانه ها به شمار می آید.

به نظر می رسد در صورت عدم توجه مسئولان ارشد نجف  آباد این شهرستان می تواند در ماههای  آینده آبستن حوادث پیش بینی نشده ای باشد.