خوشمزه‌ترین ایرلاین‌های ایرانی را بشناسید
خوشمزه‌ترین ایرلاین‌های ایرانی را بشناسید
زمانی که برنامه ریزی برای سفر و خرید بلیط هواپیما آغاز می‌شود، یکی از نکات مهمی که اکثر مسافران به آن توجه می‌کنند، کیفیت خدمات و امنیت پروازشان است. اما موضوعی که شاید کمتر راجع به آن تحقیق و بررسی می‌شود، کیفیت غذاهایی است که ایرلاین‌ها ایرانی ارائه می‌دهند.

خوشمزه‌ترین ایرلاین‌های ایرانی را بشناسید

زمانی که برنامه ریزی برای سفر و خرید بلیط هواپیما آغاز می‌شود، یکی از نکات مهمی که اکثر مسافران به آن توجه می‌کنند، کیفیت خدمات و امنیت پروازشان است. اما موضوعی که شاید کمتر راجع به آن تحقیق و بررسی می‌شود، کیفیت غذاهایی است که ایرلاین‌ها ایرانی ارائه می‌دهند. معمولا مسافران به قیمت بلیط هواپیما، نوع هواپیما، کلاس پروازی و مواردی از این دست توجه ویژه ای دارند؛ حال آن که در رتبه بندی شرکت‌های هواپیمایی یکی از اصلی‌ترین فاکتورها، کیفیت غذایی است که در حین پرواز ارائه می‌شود. برای آن که از این به بعد یک غذای عالی و خوش طعم را در حین پرواز سرو کنید، با سیمرغ ۲۴ https://simorgh24.com/ همراه باشید تا شما را با « خوشمزه‌ترین ایرلاین‌های ایرانی را بشناسید » آشنا کنیم.

 

هواپیمایی ایران ایر، دارای بزرگ ترین کترینگ خاورمیانه

یکی از شرکت های ایرانی که عنوان بزرگ ترین کترینگ خاورمیانه را یدک می کشد، هواپیمایی ایران ایر است. این شرکت به پشتوانه بیش از ۴۰ سال فعالیتی که در زمینه پروازهای داخلی و خارجی دارد، بهترین سرویس های غذایی را به مهمانانش ارائه می دهد. کیترینگ این ایرلاین در سال ۱۳۴۶ تاسیس شده و با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات و ارائه یک منوی غذایی منطبق با اصول تغذیه و همچنین استفاده از مواد اولیه تازه، پرسنل مجرب و آموزش دیده، انطباق ایمنی غذا با اصول GMP / GHP، تایید صحت بهداشتی بودن غذا توسط آزمایشگاه های پیشرفته و… به ارائه خدمات به مسافران خود مشغول است. لازم به ذکر است که هواپیمایی هما در همین زمینه موفق به کسب گواهینامه های مختلف داخلی و بین المللی شده است.

غذای هواپیما

کترینگ هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه مهر آباد شامل مجموعه وسیعی است که دارای بخش اداری، آماده سازی غذا، تولید غذا، انبار با استانداردهای جهانی و… است. گفتنی است که در این آشپزخانه که در حدود ۸۰۳۳متر مربع وسعت دارد، هزار نیروی انسانی در ۴شیفت به کار مشغول هستند و در شبانه روز بیش تر از ۳۲ هزار سرویس غذای گرم، سرد و میان وعده را مهیا کرده و در اختیار پروازهای داخلی و خارجی قرار می دهند. علاوه بر فرودگاه های تهران، کترینگ هما در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز دارای شعبه فعال است.

هواپیمایی ماهان، محبوب ترین ایرلاین ایرانی

شرکت هواپیمایی ماهان  یکی از ایرلاین‌های ایرانی است که خدمات بسیار خوب و قابل قبولی را به مسافران خود ارائه می دهد. این هواپیمایی در پروازهای خود با توجه به مسیر پرواز، زمان پرواز و محیط کابین، انواع غذاهای گرم و سرد را به عنوان یک وعد ه غذایی کامل و خوب و غذاهای سبک را همراه با نوشیدنی به عنوان میان وعده به مسافران خود ارائه می‌دهد. منوی غذایی ماهان بر طبق استانداردهای بین المللی و با اصول حرفه ای آشپزی تهیه می شود. نکته جالب توجه این است که این هواپیمایی با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها، اعتقادات مذهبی و رژیم های غذایی انتخاب را برای مسافران پروازهای خود بسیار راحت کرده است.

یکی از خدمات هواپیمایی ماهان که مورد توجه مسافران هم قرار گرفته است، انتخاب غذا تا  ۷۲ساعت قبل از پرواز است. یعنی شما می توانید به وبسایت این شرکت یا سامانه فروش بلیط هواپیما سیمرغ ۲۴ مراجعه کنید و در هنگام رزرو بلیط، غذای مورد نظر خود را هم سفارش دهید. این انتخاب باعث می شود تا شما غذای خود را با توجه به رژیم و ذائقه تان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که اگر به هر دلیل دسترسی به اینترنت ندارید، هواپیمایی ماهان امکان سفارش غذای تلفنی را نیز از طریق مسئولان رزرو فراهم کرده است. هنگام سفارش غذا نهایت دقت را به خرج دهید، چرا که منوی درخواستی شما فقط یک بار ثبت شده و قابل تغییر نمی باشد. برای اطلاع از سایر خدمات شرکت های هواپیمایی می توانید به وبسایت سیمرغ ۲۴ و مقاله ای با عنوان «بهترین ایرلاین های ایرانی از نظر ارائه خدمات» مراجعه نمایید.

غذای هواپیما

با توجه به ساعت بیولوژیکی بدن و ساعت پرواز، انتخاب غذای مناسب در طول پرواز تأثیر مستقیم بر داشتن سفری آرام و بی‌دغدغه خواهد داشت. منو غذایی ماهان با توجه به انواع غذاهای بین المللی از سراسر جهان آماده شده و حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد. شرکت هواپیمایی ماهان تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و منوی غذایی خود را به شکل زیر فراهم کرده است: منو غذایی ویژه کودکان، منو غذایی هندی – آسیایی، منو غذایی دریایی، غذاهای گیاهی، منوی مخصوص بیماران دیابتی و منو مخصوص برای افرادی که به مواد خاص حساسیت دارند.

شرکت هواپیمایی کیش ایر، همسو با ذائقه ایرانی

از جمله ایرلاین های ایرانی که خدمات خوبی را به مسافران خود ارائه می دهد، شرکت هواپیمایی کیش ایر است. علاوه بر کیفیت و ایمنی پروازها، خدمات غذایی و کترینگ این ایرلاین نیز از کیفیت بسیار خوب و ویژه ای برخوردار است و توانسته در تمامی پروازها رضایت مسافران خود را جلب کند. کیش ایر با تبعیت از استاندارهای بین المللی و سرلوحه قرار دادن غذاهای سنتی و ذائقه ایرانی، سرویس های بسیار خوب و عالی را به مسافران خود ارائه می دهد. کترینگ این شرکت هواپیمایی در زمینه تهیه و توزیع غذا بیش از بیست سال سابقه دارد و در هر شبانه روز در حدود ۱۰ هزار سرویس غذایی در بین مسافران خود توزیع می کند. لازم به ذکر است که ۱۰۰متخصص تغذیه هم در شعبه مرکزی تهران و کیش مشغول به فعالیت در زمینه تهیه توزیع غذا هستند.

شرکت هواپیمایی معراج، ارائه دهنده غذای با کیفیت

شرکت هواپیمایی معراج نیز خدمات مناسبی را به مسافران خود ارائه می دهد. در واقع می توان گفت پذیرایی مطبوع و متناسب با ذائقه مسافران این ایرلاین، یکی از اهداف مهم و همیشگی این شرکت هواپیمایی بوده است. به همین جهت آن ها همواره در تلاش هستند تا با بررسی و ارزیابی تامین کنندگان کترینگ داخلی، انتخابی عالی و با کیفیت را در این زمینه داشته باشند. گفتنی است که این انتخاب تنها به تعیین تامین کننده غذا محدود نمی شود و پس از آن است که کیفیت و نوع کترینگ ارائه شده به طور دائمی توسط کارشناسان شرکت هواپیمایی معراج بررسی می شود تا راهکارهای مناسب و مفیدی جهت افزایش کیفیت و نوع پذیرایی از مسافران ارائه گردد.

غذای هواپیما

شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر یکی از ایرلاین های ایرانی است که خدمات عالی و غذاهای با کیفیتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند و توانسته اند در این زمینه رضایت آن ها را جلب کنند. در واقع می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این ایرلاین در طول سال ها فعالیت، ارائه غذاهای با کیفیت و خوش طعم به مسافران بوده است. این امر تا جایی پیش رفت که کترینگ این مجموعه توانست سیب زرین سلامت غذایی را در جشنواره سلامت سال ۹۸ از معاون وزیر بهداست، درمان و آموزش پزشکی دریافت کند.

لازم به ذکر است که سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما سیمرغ ۲۴ ارائه دهنده انواع بلیط ها در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی، به شما کمک می کند تا با خرید بلیط هواپیما خود  از ایرلاین‌هایی از جمله هواپیمایی ایران ایر https://simorgh24.com/شرکت_هواپیمایی_ایران_ایر، شرکت هواپیمایی ماهان https://simorgh24.com/شرکت_هواپیمایی_ماهان، هواپیمایی کیش ایر، معراج و قشم ایر… که مناسب‌ترین خدمات را ارائه می‌دهند در کم ترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و یک سفر راحت و بدون دغدغه را سپری نمایید. همچنین اگر می‌خواهید سفرتان را با آسودگی خاطر آغاز نمایید، خرید بیمه مسافرتی از سیمرغ ۲۴ بهترین راهکار برای شماست.

خوشمزه‌ترین ایرلاین‌های ایرانی را بشناسید