خیانت برخی از مسؤولان داخلی از داعش بدتر است
خیانت برخی از مسؤولان داخلی از داعش بدتر است

خبرگزاری فارس: ابوترابی گفت: با وجود تمام این دستاوردها، در داخل دچار خیانت بعضی مسؤولان در قالب اختلاس و حقوق‌های نجومی هستیم که مایه شرمساری همه است و این خائنین داخلی از داعش بدتر هستند و مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند. ابوترابی در ادامه تصریح کرد: با وجود آن که این مسؤولان تعدادشان […]

خبرگزاری فارس: ابوترابی گفت: با وجود تمام این دستاوردها، در داخل دچار خیانت بعضی مسؤولان در قالب اختلاس و حقوق‌های نجومی هستیم که مایه شرمساری همه است و این خائنین داخلی از داعش بدتر هستند و مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند.

ابوترابی در ادامه تصریح کرد: با وجود آن که این مسؤولان تعدادشان کم است ولی همانند فضله موش می‌مانند که کل نظام را خراب و مردم را نسبت به آن بدبین خواهند کرد و تقاضای جدی از قوه قضاییه داریم که در این موضوع ورود جدی داشته باشند.

ربا قانونی شده؛ ۹۰ درصد بودجه صرف جاری می شود

ابوترابی مشکل دیگر داخلی را نظام ساختاری، اداری و بانکی کشور بیان کرد و تصریح کرد: سیستم معیوب اداری باعث تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم و دولت شده است چنانکه در بودجه سال آینده ۹۰ درصد صرف هزینه‌های جاری و تنها ۱۰ درصد صرف هزینه‌های عمرانی خواهد شد و این نشان از فرسوده بودن زیرساخت‌های کشور دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پایان با درخواست از تمام متخصصان برای ارائه پیشنهادهای خود در زمینه اصلاح نظام ساختاری افزود: در مجلس در حال وضع قوانین برای بهبود نظام بانکی هستیم که امروز ‌به شکل یک ربای قانونمند درآمده است و با همکاری با ۴ دانشگاه کشور در حال ایجاد طرح برای نظام اداری و رفع عیوب آن هستیم.