دانشجویان جهادی پیام نور نجف آباد در سمیرم + تصاویر
دانشجویان جهادی پیام نور نجف آباد در سمیرم + تصاویر
فارس: مسئول گروه جهادی شهید چمران دانشگاه پیام نور نجف‌آباد گفت: امسال با هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان بسیج رسانه و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انعکاس رسانه‌ای فعالیت گروه‌های جهادی این مهم به شکل بهتری انجام می‌شود. 

دانشجویان جهادی پیام نور نجف آباد در سمیرم + تصاویر

فارس: مسئول گروه جهادی شهید چمران دانشگاه پیام نور نجف‌ آباد گفت: امسال با هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان بسیج رسانه و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انعکاس رسانه‌ای فعالیت گروه‌ های جهادی این مهم به شکل بهتری انجام می‌شود.

جواد میرزایی  اظهار کرد: گروه جهادی شهید چمران متشکل از پانزده دانشجوی پسر و دو طلبه با تشکیل قرارگاهی در منطقه وردشت شهرستان سمیرم به سه روستای اسدآباد ده‌نسای علیا و سفلی در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم برای سه نفر از مددجویان روستای ده‌نسای علیا بازسازی و تعمیر منازل مسکونی انجام شد.

میرزایی افزود: بیانیه مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی انگیزه داد تا با قوت و قدرت بیشتری به محرومیت‌زدایی در روستاهای کشور مشغول شوند و این بیانیه با لبیک جوانان جهادگر همراه شد به نحوی که با وجود کم‌لطفی‌های بخشداری مرکزی سمیرم دانشجویان همچنان مشتاق به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم از فعالیت‌های جهادی باعث می‌شود اقبال جوانان به مشارکت در این برنامه‌ها بیشتر شود و از سوی دیگر برگزاری کلاس‌های سواد رسانه در دو روستای اسدآباد و ده‌نسای علیا نیز با استقبال اهالی مواجه شد.

میرزایی اضافه کرد: یکی از ضعف‌های سال‌های گذشته نبود کلاس‌های فرهنگی برای پسران خردسال بود که امسال با مشارکت طلاب در اردوهای جهادی این مشکل برطرف و کلاس‌های احکام و تربیتی برای این گروه سنی برگزار شد.

دانشجویان پیام نور

اردوی جهادی

اردوی جهادی

اردوی جهادی

نجف آباد نیوز