درخشش جوان قرآنی نجف آباد، در مسابقات کشوری
درخشش جوان قرآنی نجف آباد، در مسابقات کشوری

اعظم حجتی دانشجوی ترم آخر کارشناسی گرافیک دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تهران، در بیست و چهارمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه ای دانشگاه‌های کشور، مقام سوم  حفظ ۵ جزء را به دست آورد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجتی در این جشنواره که به میزبانی دانشگاه […]

اعظم حجتی دانشجوی ترم آخر کارشناسی گرافیک دانشگاه فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تهران، در بیست و چهارمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه ای دانشگاه‌های کشور، مقام سوم  حفظ ۵ جزء را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد حجتی در این جشنواره که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی ارومیه برگزار شد، توانست با کسب این عنوان به مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا کند.

حجتی که با مجموعه انتشارات مهر زهرا (س) نیز همکاری‌های متعددی دارد، پیش از این عناوینی مانند مقام اول و دوم رشته حفظ ۳ جزء همین جشنواره در استان‌های اصفهان و همدان را کسب کرده بود، قرار است طی رقابت با دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن شرکت کند.

این دانشجوی نخبه که مدرک افتخاری کارشناسی علوم قرآنی را نیز به دلیل حفظ کل قرآن دریافت کرده، به زودی در گرایش ارتباط تصویری رشته گرافیک دانشگاه فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران فارغ التحصیل خواهد شد.

لازم به ذکر است که در مسابقات فرهنگی هنری دانشجویان فنی و حرفه ای، انتخاب تعداد جزء مورد نظر برای شرکت در مسابقه با عوامل برگزار کننده است ولی در مسابقات ملی قرآن و عترت، خود شرکت کنندگان تعداد جزء مورد نظر برای رقابت را انتخاب می‌کنند.