درخشش دانش آموزان نجف آبادی در مسابقات کشوری معارف اسلامی
درخشش دانش آموزان نجف آبادی در مسابقات کشوری معارف اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛در پایان مسابقات کشوری معارف دانش آموزی که در شیراز برگزار شد،دانش آموزان نجف آبادی که در ۹ رشته به نمایندگی از استان اصفهان در این رقابت ها شرکت کرده بودند،توانستند چهار عنوان را برای استان خود به دست آورند. در مسابقات دانش آموزی،پنج رتبه برتر به عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز؛در پایان مسابقات کشوری معارف دانش آموزی که در شیراز برگزار شد،دانش آموزان نجف آبادی که در ۹ رشته به نمایندگی از استان اصفهان در این رقابت ها شرکت کرده بودند،توانستند چهار عنوان را برای استان خود به دست آورند.

در مسابقات دانش آموزی،پنج رتبه برتر به عنوان برگزیدگان شناخته خواهند شد.

در این مسابقات،فرشته کاظمی از دبیرستان شهید سالدورگر نجف آباد توانست رتبه اول رشته صحیفه سجادیه در مقطع پایه اول دوره دوم متوسطه را به دست آورد.

در همین رشته در مقطع پایه چهارم دوره دوم متوسطه،حسین مهدیه دانش آموز دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

در رشته احکام،حامد امید از دبیرستان شهید اژه ای در مقطع پایه دوم دوره دوم متوسطه توانست رتبه سوم را به دست آورد.

زینب قیصریه نیز از دبیرستان فرزانگان امین در مقطع پایه چهارم دوره دوم متوسطه،رتبه پنجم رشته تفسیر قرآن کریم را به دست آورد.

همچنین در رشته انشا نماز،مائده منصوری از دبیرستان فرزانگان امین در مقطع پایه اول دوره اول متوسطه(پایه هفتم)،با وجود اینکه نتوانست در جمع پنج نفر برتر قرار بگیرد،ولی با عملکرد قابل قبول خود در رده ششم جای گرفت.

شایان ذکر است که چهار دانش آموز نجف آبادی دیگر به نام های فاطمه دهقانی،فاطمه دلفانی،یاسین کیماسی و محمد رضا چوپانی در مسابقات کشوری حضور داشتند که موفق به کسب رتبه های برتر نشدند،ولی جایگاه های مناسبی را در میان سایر دانش آموزان کشور به دست آوردند.