درخشش دختران سمیه نجف‌ آباد در استارتاپ کارآفرینی + تصاویر
درخشش دختران سمیه نجف‌ آباد در استارتاپ کارآفرینی + تصاویر
فارس: در اولین رویداد استارتاپ ویکند کارآفرینی اجتماعی همخیر که با همکاری شهرداری اصفهان و دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمیه نجف آباد طی سه روز متوالی در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای، طراح‌های گرافیک و فعالان اجتماعی با تشکیل گروه و مطرح کردن ایده‌های خود در 54 ساعت ایده‌های خود را به مرحله اجرا درآورند.

درخشش دختران سمیه نجف‌ آباد در استارتاپ کارآفرینی

فارس: در اولین رویداد استارتاپ ویکند کارآفرینی اجتماعی همخیر که با همکاری شهرداری اصفهان و دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمیه نجف آباد طی سه روز متوالی در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای، طراح‌های گرافیک و فعالان اجتماعی با تشکیل گروه و مطرح کردن ایده‌های خود در ۵۴ ساعت ایده‌های خود را به مرحله اجرا درآورند.

در این استارتاپ حدود ۲۰۰ نفر شرکت‌کننده ایده‌های خود را در یک دقیقه تشریح کردند که از این تعداد ایده های هفتاد نفر به مرحله بعدی راه پیدا کرد. در مرحله بعد نیز چهارده ایده از این تعداد انتخاب و همین تعداد گروه تشکیل شد تا در رقابت با یکدیگر، سه گروه برتر این دوره شناخته شوند.

رتبه اول این رقابت ها به تیم مریم جمشیدیان از دانشکده سمیه با موضوع «فردایی نو» رسید و تیم استارتاپی «کرم محترم بازیافتی» نیز با حضور بهار سالک، نرگس شمگانی، نسیم رحیمی و فاطمه عبدال پروانه از دانشکده سمیه در جایگاه دوم ایستاد.

در این رقابت که که در مجموع ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی داده شد، تیم دو نفره سارا اصلانی و لیلا مددی از دانشکده سمیه با موضوع «آموزش روانشناسی کودک به مادران» در جایگاه سوم ایستاد.

استارتاپ های «داوطلب شو»، «عشقولانس» با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و طلاق و «فارانت» با محوریت استفاده از داروهای اضافی در سبد دارویی خانواده از دیگر گروه های تقدیر شده در این برنامه بودند که دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای سمیه نجف آباد نیز در آن ها حضور داشتند.

دانشکده سمیه

دانشکده سمیه

نجف آباد نیوز