درخشش محققان دانشگاه آزاد نجف آباد در  جشنواره فرهیختگان
درخشش محققان دانشگاه آزاد نجف آباد در  جشنواره فرهیختگان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با کسب بیشترین مقام برتر در چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، گامی بلند در توسعه پژوهش محوری برداشت.  به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، واحد نجف آباد که به تنهایی توانسته است ۹ عنوان برتر چهارمین دوره جشنواره فرهیختگان را به خود اختصاص دهد، در بخش […]

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با کسب بیشترین مقام برتر در چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، گامی بلند در توسعه پژوهش محوری برداشت.

 به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، واحد نجف آباد که به تنهایی توانسته است ۹ عنوان برتر چهارمین دوره جشنواره فرهیختگان را به خود اختصاص دهد، در بخش نمایشگاه نیز حضور فعال داشته و آیت الله هاشمی رفسنجانی در بازدید از غرفه این واحد دانشگاهی عملکرد و دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد را تحسین کرد.

در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره، از حسین پورقاسم به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه فنی مهندسی، علی امیری به عنوان مدیر برترین مرکز رشد، شهاب کریمی نیا در گروه هنر و سید علی حسن‌زاده در گروه فنی مهندسی به عنوان مقالات برتر، محمدحسین ندیمی و فاطمه حبیب‌اللهی به عنوان کتاب برتر و علی طغیانی و غلامرضا قهاری به عنوان پایان‌نامه و رساله دکتری برتر تجلیل شد.

انجمن علمی مهندسی مواد واحد نجف آباد نیز به عنوان برترین انجمن علمی و آزمایشگاه آنالیز مواد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان برترین‌های حوزه خود معرفی شدند.