درخشش کونگ فوی نجف آباد در استان
درخشش کونگ فوی نجف آباد در استان
در آخرین دوره رقابت های قهرمانی کونگ فوی استان که اخیرا به میزبانی فلاورجان با حضور دویست و هفتاد ورزشکار از پانزده شهرستان استان برگزار شد، تیم اعزامی نجف آباد موفق به کسب دو طلا و یک نقره تیمی در رده های مختلف سنی شد.

درخشش کونگ فوی نجف آباد در استان

ایمنا: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در این دوره که با انتخاب نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی استان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی کشور همراه بود، تیم نجف آباد در رده های سنی نوجوانان و جوانان به عنوان قهرمانی رسید و در نونهالان در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

سید محمد طباطبایی از کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز در اوزان مختلف رده نونهالان خبر داد و افزود:  در نوجوانان نیز تیم اعزامی به سه طلا، دو نقره و پنج گردن آویز برنز دست پیدا کرد و در رده سنی جوانان هم چهار عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک سومی به تیم شهرستان رسید.

انتخاب رسول کاویانی به عنوان داور نمونه مسابقات قهرمانی کونگ فوی کشور دیگر خبری بود که طباطبایی با بیان آن گفت: در رقابت های جودوی انتخابی استان در رده نوجوانان نیز حمید رضا یعقوبیه به نشان طلا و رسول امانی به عنوان سومی دست پیدا کردند.

طباطبایی به درخشش تیم کاراته شهرستان سبک ساساکی ها در مسابقات قهرمانی کشور در تهران اشاره ای داشت و افزود: در این رقابت ها که تیم شهرستان را وحید نوریان مربیگری می کرد، نفرات اعزامی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در بخش های کاتا و کومیته تیمی موفق به کسب چهار طلا، ۹برنز و یازده گردن آویز برنز شدند.

کسب عنوان سومی تیم هندبال نونهالان نجف آباد در رقابت با ۹ تیم دیگر در منطقه پنج کشور دیگر مطلبی بود که رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با بیان آن خاطر نشان کرد: در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کارگران استان که با حضور سی و دو ورزشکار از پنج تیم برگزار شد، شرکت کنندگان شهرستان در ترکیب تیم سیمان سپاهان موفق به کسب سه طلا، دو نقره و دو عنوان چهارمی شدند.

در رقابت های قهرمانی وزنه برداری دانشجویان کشور هم که به مدت پنج روز در استان البرز برگزار شد، تیم اعزامی نجف آباد سه نشان طلا، نقره و برنز و یک عنوان ششمی را کسب کرد.

کونگ فو

کونگ فو

درخشش کونگ فوی نجف آباد در استان