دری نجف آبادی:سیستم مصرفی جامعه باید تغییر یابد
دری نجف آبادی:سیستم مصرفی جامعه باید تغییر یابد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سیستم مصرفی جامعه باید تغییر و به سمت سیسیتم تولیدی حرکت کند. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امشب در ادامه نخستین همایش هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت:‌ قبل از انقلاب ۶۰ درصد نفت رژیم صهیونیستی را شاه […]

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سیستم مصرفی جامعه باید تغییر و به سمت سیسیتم تولیدی حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امشب در ادامه نخستین همایش هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت:‌ قبل از انقلاب ۶۰ درصد نفت رژیم صهیونیستی را شاه ملعون از ایران تأمین می‌کرد.

وی افزود: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی دست استکبار و استعمار در کشور کوتاه و ایران اسلامی به استقلال رسید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: در گذشته ثروت این جامعه به بیگانگان داده می‌شد، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این کشور در تمام زمینه‌ها مستقل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز وظیفه همه دلسوزان نظام است که پای کار بیایند و در بحث اقتصاد مقاومتی که دستور مقام معظم رهبری است، لبیک گویند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: متاسفانه امروز وزارتخانه‌های مانند بازرگانی، صنعت، بهداشت، کشاورزی و … در برخی موارد متکی بر پول نفت هستند که باید این نگرش تغییر یابد، چراکه ما می‌خواهیم در جهان یک نظام مستقل و قدرتمند باشیم.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی و به کارگیری مدیران لایق اقتصاد مقاومتی می‌توان تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:‌ واحدهای تولیدی و صنعتی کشور می‌توانند، به راحتی تولیدات خود را افزایش به طوری که به عنوان صادر کننده نیز تلقی شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: ژاپن با ۱۴۰میلیون نفر امروز برنج مورد نیاز خود را تولید و در برخی موارد صادر می‌کنند، اما کشور ما با آب و اراضی حاصلخیز واردکننده برنج است.

وی یاد آور شد: دیدگاه‌های قبلی که در کشور حاکم بوده غلط و الگوبرداری از غرب بوده که باید در بحث اقتصاد مقاومتی دیدگاه‌های امروزی را لحاظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشور کره با ۹۸هزار کیلومتر و ۵۰میلیون نفر جمعیت امروز هیچ فقیری ندارد و سالانه با وجود هیچ‌گونه سنگ آهن ۱۰۰میلیون تن فولاد تولید می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: چین یک کشور دوچرخه سوار بوده، اما امروز شاهد با سرعت‌ترین خط ریل راه آهن پکن تا شان‌سای با سرعت ۵۰۰کیلومتر در ساعت هستیم.

وی افزود: علت پیشرفت کشور چین و ژاپن این است که نیروهای انسانی فعال و قانعی دارد که چهار برابر ما کار می‌کند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921205001632#sthash.4GQFzCbn.dpuf