دستگیری اعضای شبکه انحرافی عرفان کیهانی در نجف آباد
دستگیری اعضای شبکه انحرافی عرفان کیهانی در نجف آباد

[box type=”shadow” ]فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری اعضای یک شبکه انحرافی گفت: پلیس با مروجان عرفان های کاذب و اعمال انحرافی بشدت برخورد می کند.[/box] سردارˈعبدالرضا آقاخانیˈ افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شبکه انحرافی با عنوان […]

[box type=”shadow” ]فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری اعضای یک شبکه انحرافی گفت: پلیس با مروجان عرفان های کاذب و اعمال انحرافی بشدت برخورد می کند.[/box]

سردارˈعبدالرضا آقاخانیˈ افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شبکه انحرافی با عنوان ˈعرفان کیهانیˈ موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشرافیت ویژه پلیسی در یک اقدام عملیاتی خودروی، این افراد را شناسایی و سه نفر از اعضای این شبکه را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۳۸جلد کتاب و مجلات انحرافی، ۵۱۷حلقه سی دی و دی وی دی حاوی دروس عرفان کیهانی، ۶۰۰ فقره فرم خام اعضای شبکه، ۳۸ عدد جزوات دروس تدریسی شبکه، یک دستگاه رایانه مجهز به همراه دو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سردار آقاخانی گفت: نیروی انتظامی بعنوان حافظ امنیت و ارزشهای مردم اجازه فعالیت به این گونه افراد را نمی دهد.

وی افزود: از شهروندان، هیاتهای مذهبی و پایگاه های مردمی می خواهیم در صورت مشاهده افرادی که قصد ایجاد انحراف در مجالس مذهبی و اعتقادات مردم را دارند، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه پلیس در دهه اول ماه محرم با آمادگی کامل به ارائه خدمت به مردم در دوحوزه انتظامی و ترافیکی می پردازد، گفت: پلیس در این ایام در کنار هیاتهای مذهبی سعی می کند به شکوه و عظمت عزاداری سید و سالار شهیدان بیفزاید.