دستگیری زنی که سردسته باند سارقان خودرو بود
دستگیری زنی که سردسته باند سارقان خودرو بود
صاحب نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان نجف آباد ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت ماموران کلانتری 18 موفق به متلاشی کردن یک باند سه نفره شدند.

دستگیری زنی که سردسته باند سارقان خودرو بود

صاحب نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان نجف آباد ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت ماموران کلانتری ۱۸ موفق به متلاشی کردن یک باند سه نفره شدند.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی اظهار کرد: ماموران با انجام یک سری کارهای تخصصی و مراقبت های انجام شده سر دسته اصلی باند که یک خانم بود را شناسایی و دستگیر کردند.

باباکلانی افزود: متهم در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به سرقت خودرو دو نفر از همدستان خود را به پلیس معرفی کرد که هر دو متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخیفیگاهشان تعداد دو دستگاه خودروی سرقتی و اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد، با رعایت نکانی ایمنی و استفاده از لوازم بازدانده مثل قفل فرمان و قفل پدال زمینه سرقت را برای سارقان فراهم نکنند.
تصویر تزیینی است.