دستگیری سارق ۴۵ خانه در نجف آباد
دستگیری سارق ۴۵ خانه در نجف آباد

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران گشت انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در یکی از محلات این شهر موفق شدند سارق را حین سرقت دستگیر کنند . این مقام […]

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران گشت انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در یکی از محلات این شهر موفق شدند سارق را حین سرقت دستگیر کنند .

این مقام انتظامی اظهار داشت: این سارق در بازجوئی های به عمل آمده به ۴۵ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به کشف مقادیر زیادی شمش و سرویس طلا در مخفیگاه متهم بیان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان منزل خود را خالی نگذارید و موقع مسافرت به همسایگان خود اطلاع دهید تا مراقب منزل شما باشند، کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید و نسبت به تعویض قفل هایی که کلید آن ها گم شده و یا در اختیار دیگران بوده اقدام کنید، هنگام خروج از منزل به خودروهای متوقف و سرنشینان آن ها توجه کنید و درصورت مشکوک بودن شماره اتومبیل را یادداشت و از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز پلیس اطلاع دهید.

منبع:پایگاه خبری پلیس