دستگیری سارق خودروهای لوکس و پلاک های ارزان در نجف آباد
دستگیری سارق خودروهای لوکس و پلاک های ارزان در نجف آباد

سارقی که پلاک خودروهای ارزان قیمت را سرقت و آن را بر روی خودروهای لوکس و گران قیمت مسروقه نصب می کرد، توسط ماموران پلیس شهرستان نجف آباد اصفهان، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ علی جعفری‌نژاد گفت: اکیپ ماموران پلیس شهرستان نجف آباد، طی گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی مزدا مظنون […]

سارقی که پلاک خودروهای ارزان قیمت را سرقت و آن را بر روی خودروهای لوکس و گران قیمت مسروقه نصب می کرد، توسط ماموران پلیس شهرستان نجف آباد اصفهان، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد گفت: اکیپ ماموران پلیس شهرستان نجف آباد، طی گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی مزدا مظنون شدند و به او دستور توقف دادند.
وی با اشاره به فرار خودروی مذکور و توقف آن توسط پلیس، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد پلاک نصب شده بر روی مزدا، متعلق به یک دستگاه سواری پیکان است که هفته گذشته سرقت آن به پلیس اطلاع داده شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: متهم به همراه خودرو، جهت بررسی دقیق‌تر به مقر انتظامی منتقل و در تحقیقات کارشناسانه مشخص شد که خودروی توقیفی، چند روز پیش از شهرستان اصفهان سرقت شده است؛ متهم در ادامه تحقیقات به بزه انتسابی و سرقت آن اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه سارق دارای سوابق متعدد کیفری است، اظهار کرد: وی که یک دستگاه خوردوی ۲۰۶ را نیز سرقت کرده بود در اقدامات مجرمانه خود، پلاک خودروهای ارزان قیمت را سرقت و سپس آن را بر روی خودروهای گران قیمت مسروقه نصب می کرده است.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل شدن تحقیقات و تحویل متهم به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد در صورتی که پلاک خودروی شما مفقود و یا به سرقت رفت، جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهید.

منبع:خبرگزاری ایمنا