دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس اصفهان‌
دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس اصفهان‌

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی اصفهان در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۲ نفر از ماموران پلیس مرکز استان که چهارشنبه شب در تعقیب و گریز دو سارق به شهادت رسیده بودند، گفت: هر ۲ متهم اصلی این پرونده دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی پیرامون […]

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی اصفهان در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۲ نفر از ماموران پلیس مرکز استان که چهارشنبه شب در تعقیب و گریز دو سارق به شهادت رسیده بودند، گفت: هر ۲ متهم اصلی این پرونده دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی پیرامون وقوع این حادثه اظهار داشت: در ادامه مأموریت‌های پلیس در زمینه برخورد با بزهکاران و مخلان نظم و امنیت عمومی چهارشنبه شب یکی از واحدهای گشت موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و قصد متوقف کردن آن را داشتند که سرنشینان آن به سرعت اقدام به فرار می‌کنند.

وی افزود: در ادامه ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و در بزرگراه فرودگاه اصفهان متهمان خودرو را به موتورسیکلت ماموران زده و سبب انحراف آن و برخورد با خودروهای عبوری شده که در نهایت منجر به شهادت ۲ نفر از ماموران مومن، متعهد و توانمند این فرماندهی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: بلافاصله هر ۲ متهم اصلی این پرونده دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که هر دوی آن‌ها از سارقان سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر بوده و تحقیقات از آنان در زمینه سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه مجازاتی در انتظار عاملان وقوع این حادثه است، تصریح کرد: در حال حاضر مراحل اولیه بازجویی از سارقان در حال انجام بوده و پس از تکمیل پرونده متهمان به دست قانون سپرده می‌شوند و دستگاه قضایی در‌باره آنان تصمیم‌گیری می‌کنند، که امیدوار هستیم به سزای اعمالشان برسند.

پس از پایان مراسم، پیکر این شهیدان به زادگاهشان در شهرستان‌های نجف‌آباد و فریدون‌شهر منتقل و در آنجا به خاک سپرده شدند.