دستگیری عوامل آتش سوزی و سرقت از پاسگاه قمیشلو
دستگیری عوامل آتش سوزی و سرقت از پاسگاه قمیشلو

سارق اصلی موتورسیکلت های ربوده شده در جریان آتش زدن عمدی پاسگاه قلعه یاور پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در مهر سال گذشته شناسایی شد. مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان حفاظت پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با همکاری عوامل انتظامی […]

سارق اصلی موتورسیکلت های ربوده شده در جریان آتش زدن عمدی پاسگاه قلعه یاور پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در مهر سال گذشته شناسایی شد.

مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان حفاظت پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با همکاری عوامل انتظامی موفق به شناسایی عامل اصلی سرقت موتورسیکلت های سرقت شده در آتش سوزی پاسگاه قلعه یاور پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در سال گذشته شدند.

وی افزود: عامل اصلی سرقت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و سایر عاملان نیز در حال شناسایی و پیگیری قانونی هستند . پیش از این موتورسیکلت های سرقت شده در آتش سوزی پاسگاه قلعه یاور پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در سال گذشته شناسایی شدند.

این دو موتور سیکلت از انبار کاه یک واحد گاوداری کشف و به مراجع انتظامی جهت تکمیل پرونده و تحت پیگرد قرار گرفتن عاملان آتش سوزی تحویل گردید.

۱۳۹۳/۶/۲۶ دو محیط بانان مستقر در پاسگاه قلعه یاور پارک ملی قمیشلو به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود متخلفان شکار به پارک، عازم منطقه شده و در شب را در تعقیب و رد زنی متخلفان شکار در کوه سپری کرده و به پاسگاه باز نمی گردند.

نیمه های شب در حالیکه محیط بانان داخل پاسگاه حضور نداشتند گروهی از متخلفان شکار وارد محیط بانی شده و پس از سرقت دو دستگاه موتورسیکلت تریل متعلق به دولت، با پرتاب کوکتل مولوتوف و مواد منفجره دست ساز به دورن پاسگاه، ساختمان محیط بانی قلعه یاور را به آتش می کشند.

منبع:فکر سبز به نقل از محیط زیست استان