دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد
دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد
پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از دستگيري 2کلاهبردار حرفه اي كه با روش رسيد جعلي، اقدام به كلاهبرداري از 6 شهروند کرده بودند خبر داد.

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲کلاهبردار حرفه ای که با روش رسید جعلی، اقدام به کلاهبرداری از ۶ شهروند کرده بودند خبر داد.
سرهنگ محمدحسین باباکلانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی ناشناس که با عنوان خریدار کالا در سایت دیوار و یا به روش رسید جعلی از وی کلاهبرداری کرده است، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی گفت: متهمان با مراجعه به سایت دیوار با افرادی که جهت فروش کالای خود آگهی درج کرده بودند تماس و پس از توافق به فروشنده و اخذ شماره حساب مالباختگان اقدام به ارسال رسید جعلی برای آنان می کردند.
وی افزود: مالباختگان نیز بدون بررسی گردش حساب خود و عدم انتظار برای دریافت پیامک واریز وجه از سوی بانک اقدام به ارسال کالا با تاکسی های اینترنتی برای فرد مود نظر می کردند.
سرهنگ باباکلانی عنوان داشت: با توجه به اینکه متهم از خود نشانی به جای نمی گذاشت، با هدایت و راهنمائی شکات و اقدامات فنی و استعلام از بانک های اطلاعاتی ،نهایتا در این ارتباط دو متهم شناسائی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

کلاهبرداری

کلاهبرداری

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد