دستگیری ۳۸سارق در نجف آباد
دستگیری ۳۸سارق در نجف آباد
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از دستگیری سی و هشت سارق و کشف دوازده دستگاه خودرو و نه دستگاه موتورسيكلت مسروقه و کشف پنجاه و یک فقره انواع سرقت طی دوازدهمین طرح ارتقای امنيت اجتماعی محله محور در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳۸سارق در نجف آباد

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری سی و هشت سارق و کشف دوازده دستگاه خودرو و نه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و کشف پنجاه و یک فقره انواع سرقت طی دوازدهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی از دستگیری یکصد و دو نفر معتاد متجاهر و دوازده نفر خرده فروش مواد مخدر طی این طرح خبر داد و گفت: از این متهمان مقدار حدود چهار کیلو گرم انواع مواد مخدر و آلات استعمال و توزین مواد مخدر کشف گردید.

گوهری با اعلام کشف چهار قبضه سلاح غیر مجاز شکاری و یک قبضه سلاح جنگی در این طرح و دستگیری متهم در این خصوص اظهار داشت : معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل و سایر متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم در اجرای هدفمند این طرح خاطرنشان کرد : هدف پلیس از اجرای طرح امنیت محله محور افزایش آرامش و امنیت اقشار مختلف مردم است و شهروندان می توانند نظرات و هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک ترین کلانتری با پلیس در میان بگذارند.

سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

دستگیری ۳۸سارق در نجف آباد