دشمن با سلاح های فرهنگی جدیدی به میدان آمده
دشمن با سلاح های فرهنگی جدیدی به میدان آمده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد سیروس محمودی معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت صحبت می کرد گفت: در این روزگار مرزهای فرهنگی و اقتصادی به هم نزدیکتر شده است و از ویژگی های خاصی برخوردار است . معاون استاندارگفت: […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد سیروس محمودی معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت صحبت می کرد گفت: در این روزگار مرزهای فرهنگی و اقتصادی به هم نزدیکتر شده است و از ویژگی های خاصی برخوردار است .
معاون استاندارگفت: امروز برای دشمن به صرفه نیست که در خاکریزها با ما بجنگد ، دشمن درمرزهای اقتصادی و فرهنگی علیه ما جبهه گرفته است .
ازطریق شیطان های پشت بام عمق خانه ها زندگی ما را دشمن در سیطره خود گرفته است، دشمن با سلاح های فرهنگی جدیدی به میدان آمده و ما نیز باید به سلاح های جدیدتری مجهز شویم تا بتوانیم به فضل خداوند در این جبهه هم پیروز شویم.
فرماندار ویژه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد افزود: اگر دراین جبهه با عزم جهادی و انگیزه وارد شویم حتماً پیروز خواهیم شد،دشمن توانسته در موقع صرف شام و در بهتریم شرایط خانواده ما را با تکنولوژی ماهواره ای مورد هجمه قرار دهد و این است که ما باید مواظب ماهواره ها که اصطلاحاً به شیطان روی پشت بام ها معروف شده باشیم چرا که مثل خوره اندک اندک همه داشته های ما را می خورد و هویت و انگیزه ما را از بین می برد.