دشمن تغییر ذائقه مردم را نشانه گرفته است
دشمن تغییر ذائقه مردم را نشانه گرفته است

امام جمعه نجف آباد گفت: دشمنان ایران اسلامی در ادامه توطئه های مختلف خود برای ۱۰تا پانزده سال آینده برنامه سنگینی را پیش بینی کرده اند که طی آن با تغییر ذائقه عموم جامعه و کمرنگ کردن ارزش های انقلابی بتوانند به خیال های واهی خود دست پیدا کنند. حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، […]

امام جمعه نجف آباد گفت: دشمنان ایران اسلامی در ادامه توطئه های مختلف خود برای ۱۰تا پانزده سال آینده برنامه سنگینی را پیش بینی کرده اند که طی آن با تغییر ذائقه عموم جامعه و کمرنگ کردن ارزش های انقلابی بتوانند به خیال های واهی خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، در خطبه های این هفته با اعلام این مطلب اظهار داشت: در نقشه دشمن کمرنگ کردن ارزش هایی مانند ایثار و شهادت، عفاف و پاکدامنی، تلاش و کار شبانه روزی و جایگاه رفیع خانواده به عنوان اساس اجتماع دیده شده که در صورت عدم هوشیاری مردم و مسئولان امکان آسیب نظام اسلامی از این ناحیه بسیار جدی خواهد بود.
وی، با اشاره به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری افزود: مستکبران از ایجاد تفرقه و اختلاف همواره به عنوان یکی از حربه های خود جهت نفوذ به کشورهای مستقل و به ویژه مسلمان استفاده کرده اند و در قضایای اخیر هسته ای نیز تلاش دارند با سوء استفاده از فضای به وجود آمده، ضمن ایجاد یک جامعه دو قطبی، زمینه نفوذ مجدد در ایران را نیز فراهم کنند.
امام جمعه نجف آباد، با اشاره به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: امام رضا (ع) در شرایط ویژه و منحصر به فرد زمان خود، تهدید بزرگی به نام تبعید به خراسان و قرار گرفتن تحت نظارت شدید مامون را به فرصتی ارزشمند برای معرفی تشیع واقعی و اسلام راستین تبدیل کردند و در این مسیر چه در مقطع شروع حرکت از مدینه، در بین راه و در دستگاه مامون بارها حقانیت خود  و توطئه های دستگاه حاکم را رسوا کردند.

منبع:ایمنا