دعوت سردار امینی برای مشارکت در انتخابات
دعوت سردار امینی برای مشارکت در انتخابات
سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی امینی فرمانده سابق لشکر زرهی 8 نجف اشرف با ارسال متنی، خواستار مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات روز دوم اسفند ماه شد.

دعوت سردار امینی برای مشارکت در انتخابات

سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی امینی فرمانده سابق لشکر زرهی ۸ نجف اشرف با ارسال متنی، خواستار مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات روز دوم اسفند ماه شد.
متن پیام سردار امینی که خودش نیز با وجود ثبت نام در انتخابات، در لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان قرار نگرفت، به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون
     سلام علیکم
همانگونه که همه ی شما خوبان، صاحبان واقعی این انقلاب میدانید، به فرموده امام راحل، آن معمار عظیم الشأن انقلاب  «حفظ نظام جمهوری اسلامی اوجب واجبات است».
و نیک میدانید که دشمن زبون تمام توان خود را برای نفوذ در ساختارهای انقلاب و استحاله آن از درون، بکار گرفته است.
اینک همگان باید بدانیم، این دوره با همه ی دوره ها متفاوت است، این بار اگر دشمن مسلط شد، از اسلام و انقلاب اسلامی که خون پاک فرزندان رشید شما پای نهال به ثمر نشسته آن ریخته شده، چیزی باقی نمی گذارد و تنها راه صحیح جلوگیری از تسلط دشمنان، حمایت عملی و بدون هرگونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
اینجانب فرزند کوچک شما مردم متدین، ولایتمدار، شهیدپرور، سرافراز و همیشه قهرمان شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون، به تأسی از رهبرفرزانه ی انقلاب اسلامی، شما فرزندان مکتب سلیمانی را به حضور پرشکوه و انتخاب هوشمندانه در پای صندوقهای رأی فرا می‌خوانم تا با حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه، مجلسی در شأن  مکتب سلیمانی  که همانا شأن و منزلت خودشماست  رقم بزنید.
وعده همه ی ما جمعه ٢ اسفند پای صندوقهای رأی
حضور شکوهمند  انتخاب هوشمند
                     والسلام
سردار محمدتقی امینی کهریزسنگی
محمد تقی امینی

محمد تقی امینی

دعوت سردار امینی برای مشارکت در انتخابات