دعوت محبوب ترین مدیر نجف آباد برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰
دعوت محبوب ترین مدیر نجف آباد برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰
مسعود منتظری که طی سال های 92 تا 98 با شش سال حضور در شهرداری نجف آباد، توانست پس از چندین دهه تحولی چشمگیر در نجف آباد ایجاد کرده و به محبوب ترین شهردار و مدیر این شهر پس از انقلاب تبدیل شود، در پیامی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات 1400 دعوت کرد.

دعوت محبوب ترین مدیر نجف آباد برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

مسعود منتظری که طی سال های ۹۲ تا ۹۸ با شش سال حضور در شهرداری نجف آباد، توانست پس از چندین دهه تحولی چشمگیر در نجف آباد ایجاد کرده و به محبوب ترین شهردار و مدیر این شهر پس از انقلاب تبدیل شود، در پیامی مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

مسعود منتظری که در حال حاضر مدیر عامل سازمان عمران زاینده رود است، در بخشی از پیامش که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شده، آورده: «این روزها بیشتر از هر زمانی ایران اسلامی مان برای فائق آمدن بر مشکلاتش به همدلی و همزبانی آحاد مردم نیاز دارد که ایران متعلق به همه ما ایرانی هاست و این ماییم که سرنوشت خویش را رقم‌می زنیم. بی شک حضور حداکثری ما در انتخابات و انتخاب اصلح سبب خواهد شد که خویشتن خویشمان را از درون بسازیم و بسازیم جای جای سرزمینی را که مهد دلیران است».

منتظری که در انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸ نیز کاندید شد ولی در نهایت در معرض انتخاب مردم قرار داده نشد، در ادامه نوشته: «بدینوسیله برخویش واجب می دانم و به همه آنها که دل در گرو عزت و اقتدار ایران اسلامی دارندنیز این واجب را یادآور می شوم که در روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰با حضور حداکثری خویش در انتخابات،ایران را آنگونه که شایسته مردمان نجیب و رشید آن است به دنیا معرفی کنیم. ایران تا مادامیکه ما هستیم و تا هرجا که حکومت حضرت کریم هست پاینده است چون ما برای سربلندی اش خواهیم آمد».

 

متن کامل پیام مسعود منتظری:

“بنام خداوندی که همدلی را رقم می زند”

“”حضور در عرصه انتخابات یک تکلیف شرعی است”…
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

“برای سربلندی ایران اسلامی همه می آییم”…

?…گوشه گوشه این مرز پرگهر را که نگاه می کنی،شور و شعور و هیجان موج می زند.
جای جای این سرزمین پهلوان پرور از ساحل دل انگیز خزر تا پهنای نیلگون خلیجی که همیشه فارس می ماند و از مشرقی که خورشید سر بر می آورد تا مغربی که خورشید سر بر بستر آرامش می گذاردهر جا که خوب می نگری،تکاپوی مردمی را می بینی که برای ساختن ایران سربلنددرتلاشند.
این روزها،نگاه مهربان شهدای مقدس ترین سرزمینی که خداوند با لطف براو نگریسته، نظاره گر قدم هاییست که ما برمی داریم.
امروز بی شک،حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات درادامه رشادت هاییست که فرزندان ایران برای حراست از وجب به وجب این خاک زرخیز از خویش نشان دادند و چه خون ها که برای تنومندی درخت انقلاب زمین سرزمینمان را رنگین کردو به حرمت این خون هاست که برما واجب است که باحضورمان در مسیرنورانی شهداءقدم برداریم.
امروز و درشرایطی که بدخواهان ایران اسلامی ،که طماعی شان اظهرمن الشمس است، وقتی خود را ناامید از هر تلاشی می بینند، تمام چشم امیدشان را به عدم حضور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه دوخته اند و لابد فراموششان شده است که اینجا ایران است.
سرزمین. دلواری ها، کوچک خان ها ، کاظمی ها ، باکری ها ، خرازی هاو کمی این سو تر،سردار دل ها،شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و حججی هایی که عزیز خداوندند و هزاران هزار شهید سرافراز دیگر…
یقینا مشت های گره شده مردم ایران در سایه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو قلب بدخواهان ایران عزیزمان را نشانه خواهد رفت و این بدین معناست که؛
“چوایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد”

این روزها بیشتر از هر زمانی ایران اسلامی مان برای فائق آمدن بر مشکلاتش به همدلی و همزبانی آحاد مردم نیاز دارد که ایران متعلق به همه ما ایرانی هاست و این ماییم که سرنوشت خویش را رقم‌می زنیم.
بی شک حضور حداکثری ما در انتخابات و انتخاب اصلح سبب خواهد شد که خویشتن خویشمان را از درون بسازیم و بسازیم جای جای سرزمینی را که مهد دلیران است.
بدینوسیله برخویش واجب می دانم و به همه آنها که دل در گرو عزت و اقتدار ایران اسلامی دارندنیز این واجب را یادآور می شوم که در روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰با حضور حداکثری خویش در انتخابات،ایران را آنگونه که شایسته مردمان نجیب و رشید آن است به دنیا معرفی کنیم.
ایران تا مادامیکه ما هستیم و تا هرجا که حکومت حضرت کریم هست پاینده است چون ما برای سربلندی اش خواهیم آمد.

مسعود منتظری مدیرعامل سازمان عمران زاینده رود

مسعود منتظری

مسعود منتظری

دعوت محبوب ترین مدیر نجف آباد برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰