دعوت ۱۷ اسکیت باز نجف آبادی به اردوی تیم ملی
دعوت ۱۷ اسکیت باز نجف آبادی به اردوی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در اردوی جدید تیم ملی اسکیت فری استایل کشور که در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است، ۱۷ نفر از ورزشکاران پسر و دختر این شهرستان در رده های مختلف سنی حضور دارند. سید محمد طباطبائی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در اردوی جدید تیم ملی اسکیت فری استایل کشور که در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است، ۱۷ نفر از ورزشکاران پسر و دختر این شهرستان در رده های مختلف سنی حضور دارند.

سید محمد طباطبائی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد با اعلام این مطلب اظهار داشت: مسیح فنایی و محمد امین عباسیان در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، رضا لسانی، علی شجاعی، امیر محمد سواری و محمد شایان عادل نیا در ۱۴ تا ۱۶ و مهدی محمدی و سعید داوودی نیز در رده بالاتر از ۱۶ سال به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: در بخش دختران نیز بهار صابر علی و آیلار بهار لویی در رده ۱۱ تا ۱۲ سال، ترانه احمدی در ۱۲ تا ۱۴ سال، زهرا باقرزاده، نیلوفر کرباسی و سحر غیور در رده ۱۴ تا ۱۶ و لعیا عربی، مینا عابدینی و زهرا سادات حسینی نیز در رده بالاتر از شانزده سال در اردوی تیم ملی که تا ظهر امروز ادامه دارد، حضور پیدا کرده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با اشاره به انتخاب ناهید پورشبانان ووشو کار جوان شهرستان برای مراحل بعدی اردوی تیم ملی در بخش تالو جهت شرکت در مسابقات جهانی بلغارستان خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان استان که به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد، ورزشکاران اعزامی شهرستان موفق به کسب ۱۵ نشان طلا، چهار نقره و یک گردن آویز برنز شدند.
وی ادامه داد: احمد لطفی، شکراله صالحی، مجید عبدالعظیمی، امین اله کاظم زاده، عبدالحسین قربانی و عبدالکریم قربانی طلایی های نجف آباد در اوزان مختلف رشته آزاد  و حمید طایفه قنبر، محسن قربانی، محمود پناهی، حمید فتحی، داود انصاری، اصغر احمدی، محمود ابراهیمی، مرتضی نقد و محسن شاه محمدی  نیز قهرمانان رشته فرنگی شهرستان را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است؛ در این رقابت ها، سید محمد صادق فاطمی منش، رضا رشیدی، لطف الله براتی وسید روح الله اسماعیلیان در اوزان مختلف بخش آزاد عنوان نقره و سعید قربانی نیز در بخش فرنگی تک مدال برنز شهرستان را کسب کردند.(تصویر مربوط به اخبار قبل و آرشیوی است)