دهمین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی استان جمعه هفته آینده برگزار می شود
دهمین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی استان جمعه هفته آینده برگزار می شود

دهمین دوره مسابقات موتور سواری قهرمانی استان اصفهان، با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیات موتور سواری و اتومبیل رانی نجف آباد جمعه هفته آینده از ساعت ۲ عصر به میزبانی پیست موتور سواری این شهر برگزار خواهد شد. در این مسابقات که با حضور بیش از دویست شرکت کننده […]

دهمین دوره مسابقات موتور سواری قهرمانی استان اصفهان، با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیات موتور سواری و اتومبیل رانی نجف آباد جمعه هفته آینده از ساعت ۲ عصر به میزبانی پیست موتور سواری این شهر برگزار خواهد شد.
در این مسابقات که با حضور بیش از دویست شرکت کننده از تمامی شهرستان های استان برگزار می شود شرکت کنندگان در رشته های کراس،سبک،سنگین و تریل به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در پایان از نفرات برتر با اهدای کاپ،حکم قهرمانی و لوح تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد.»
در طول ده دوره برگزاری این مسابقات شهر نجف آباد با کسب بیشترین تعداد مقام های قهرمانی پر افتخار ترین تیم استان به شمار می آید و پس از آن نیز تیم های اصفهان و نظنز جایگاه های بعدی را از این نظر به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است در این دوره که با مشارکت فعال و قوی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد برگزار می شود در کنار رقابت موتور سواران برنامه هایی مانند انجام حرکات نمایشی، پرواز پارا گلایدر، هواپیمای بدون سرنشین، نمایش های هوایی و نمایشگاه ماشین های کلاسیک نیز تدارک دیده شده است.
پیش بینی می شود امسال بین ۷ تا هشت هزار نفر از این مسابقات که در پیست موتور سواری نجف آباد به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های موجود در استان برگزار می شود دیدن کنند.
در آخرین دوره این رقابت ها که با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت کننده برپا شد تیم های اصفهان،نجف آباد و کاشان جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع خبر: najafabadnews.ir