دوره تربیت مربی قرآنی کودک و نوجوان در نجف‌آباد برگزار می‌شود
دوره تربیت مربی قرآنی کودک و نوجوان در نجف‌آباد برگزار می‌شود

[box type=”shadow” ]گروه فعالیتهای قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: دوره تربیت مربی قرآنی ویژه مربیان کودک و نوجوان در این شهرستان برگزار می‌شود. [/box] حجت‌الاسلام والمسلمین علی کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان گفت: دوره تربیت مربی جهت […]

[box type=”shadow” ]گروه فعالیتهای قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: دوره تربیت مربی قرآنی ویژه مربیان کودک و نوجوان در این شهرستان برگزار می‌شود. [/box]

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان گفت: دوره تربیت مربی جهت آموزش روش‌های اداره کلاس کودکان جهت آموزش قرآن کریم به کودکان و آشنایی مربیان با متددهای روز آموزش به کودکان اول تیرماه سال جاری در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این دوره هم اکنون برای افراد علاقه‌مند در حال ثبت نام است و تا پایان خردادماه نیز ثبت نام از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد واحد فرهنگی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در ادامه افزود: این دوره با هدف آشنایی مربیان با متدهای روز آموزش کلاس داری جهت سنین هفت الی ۱۳ سال و مقاطع ابتدایی برگزار می‌شود.

کریمی در ادامه تصریح کرد: این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود که آغاز این دوره از اول تیرماه سال جاری است.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد این دوره را با هدف گسترش حافظان قرآن کریم و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری جهت تربیت حافظان قران کریم در سطح این شهرستان و در قالب طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌کند.