دوقلوهای نجف‌آبادی در جام فدراسیون جهانی سوت می‌زنند
دوقلوهای نجف‌آبادی در جام فدراسیون جهانی سوت می‌زنند

کوبل داوران نجف‌آبادی به مرحله نهایى جام فدراسیون بین‌المللى هندبال دعوت شدند. فدراسیون بین‌المللى هندبال کوبل داورى جوان و دوقلوى ٢۵ ساله نجف‌آبادى کشورمان، احمد و امیر قیصریان را به مرحله نهایى جام فدراسیون بین‌المللى هندبال که از ٩ تا ١٣ اردیبهشت ١٣٩۴ در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد دعوت کرده است. قهرمان این رقابت‌ها […]

کوبل داوران نجف‌آبادی به مرحله نهایى جام فدراسیون بین‌المللى هندبال دعوت شدند.

فدراسیون بین‌المللى هندبال کوبل داورى جوان و دوقلوى ٢۵ ساله نجف‌آبادى کشورمان، احمد و امیر قیصریان را به مرحله نهایى جام فدراسیون بین‌المللى هندبال که از ٩ تا ١٣ اردیبهشت ١٣٩۴ در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد دعوت کرده است.
قهرمان این رقابت‌ها به همراه بهترین کوبل از میان ۴ کوبل دعوت شده به مرحله نهایى جهانى این جام صعود خواهند کرد، ضمن اینکه به گزارش داود توکلى عضو ارشد کمیته داوران هندبال جهان در حین مسابقات در تایلند هر ۴ کوبل منتخب آسیا در تست‌هاى داورى و دوره پیشرفته‌اى که با حضور مدرس نامدار داورى جهان، تریه آنتونسن از نروژ برگزار می‌شود با جدیدترین متدهاى داورى دنیا آموزش داده خواهند شد.
احمد و امیر قیصریان مهرماه گذشته دردوره ارتقای داورى جهانى و آسیایى که به میزبانى کشورمان در اصفهان برگزار شد با کسب بالاترین امتیازات به درجه با ارزش قاره‌اى هندبال آسیا دست پیدا کردند و به زبان انگلیسى تسلط کامل دارند. احمد قیصریان دانشجوى سال آخر دوره کارشناسى ارشد مهندسى مکانیک و امیر قیصریان دانشجوى سال آخر دوره کارشناسى ارشد مهندسى متالوژى مى‌باشند.