دیدار مسئولان شهرستان نجف آباد با استاندار اصفهان
دیدار مسئولان شهرستان نجف آباد با استاندار اصفهان

 رسول زرگرپور در دیدار نماینده ی مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد با ایشان به تخصیص های بودجه ی این شهرستان اشاره کرد وگفت: از صد درصد اعتبارات کشور ۸۰ درصد ملی و ۲۰ درصد استانی است و تلاش خواهیم کرد که با عنایت به موقعیت و جایگاه ویژه […]

 رسول زرگرپور در دیدار نماینده ی مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد با ایشان به تخصیص های بودجه ی این شهرستان اشاره کرد وگفت: از صد درصد اعتبارات کشور ۸۰ درصد ملی و ۲۰ درصد استانی است و تلاش خواهیم کرد که با عنایت به موقعیت و جایگاه ویژه این شهرستان از اعتباراتاستانی بودجه شهرستان نجف آباد در سال آینده افزایش یابد.
رسول زرگرپور با بیان اینکه در ضریب استان برای سال آینده تجدید نظر خواهد شد، اظهارداشت: در سال جاری نیز از محل تخصیص و اعتبارات کنترل هایی صورت خواهد گرفت تا بخشی از این ضرایب جبران شود.
استاندار اصفهان در ادامه ضمن حمایت از انعقاد خواهر خواندگی شهر نجف آباد و نجف اشرف، افزود: در این خصوص موافقت وزیر کشور و وزیر امور خارجه لازم است و باید روال و دستورالعمل های قانونی آن طی شود و مدیریت استان نیز آماده ی پیگیری این موضوع است.
زرگرپور با بیان اینکه خواهرخواندگی بستر افزایش مراودات فرهنگی و مدنی را فراهم می کند، تصریح کرد: خواهرخواندگی تنها افزایش مبادلات اقتصادی و حاکمیتی نیست و باید مراودات فرهنگی و ارتباط ۲ نهاد شهرداری تقویت شود.
مدیر ارشد استان به لزوم احداث متروی این شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتقاد داریم که این طرح باید پیشرفت داشته باشد چرا که احداث مترو به نفع نجف آباد و شهرستان های اطراف خواهد بود و در این راستا مدیران باید مطالعات خود را به جلسات قطار شهری استان ارائه نمایند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه طرح جامع نجف آباد باید هرچه سریعتر تهیه و به تصویب برسد، گفت: با تصویب و اجرای طرح جامع و تفضیلی شهراصفهان بسیار از مشکلات شهری حل و جلوی بسیاری از سودجویی ها گرفته شد.
نماینده ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان نجف آباد نیز با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان ویژه ی نجف آباد، خواستار عنایت بیشتر استانداری در افزایش بودجه ی این شهرستان شد.
فرماندار نجف آباد نیز با بیان اینکه سفر های استاندار اصفهان به این شهرستان بیانگر عنایت ویژه ی ایشان است، گفت: شهرستان نجف آباد در اکثر شاخص های استان دارای رتبه های دوم و سوم است ولی در اختصاص بودجه در ردیف هشتم قرار گرفته است که استدعا دارد توجه بیشتری به این موضوع مبذول گردد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان