دیدار دکتر سعید جلیلی با مردم نجف آباد- گلستان شهدا
دیدار دکتر سعید جلیلی با مردم نجف آباد- گلستان شهدا

دکتر سعید جلیلی در بین سیل خودروها و مردم پیاده نجف آباد، وارد نجف آباد شد دکتر جلیلی با اصرار نجف آبادی هایی که تا شهرکرد به دنبال وی آمده بودند بعد از شهرکرد به نجف آباد آمد و وارد گلزار شهدای این شهر شد. سیل خودروها و مردم پیاده به سمت گلزار شهدای نجف […]

دکتر سعید جلیلی در بین سیل خودروها و مردم پیاده نجف آباد، وارد نجف آباد شد

دکتر جلیلی با اصرار نجف آبادی هایی که تا شهرکرد به دنبال وی آمده بودند بعد از شهرکرد به نجف آباد آمد و وارد گلزار شهدای این شهر شد.

سیل خودروها و مردم پیاده به سمت گلزار شهدای نجف آباد سرازیر است. مردم نجف آباد بدون وعده ی قبلی از ظهر امروز سفر دکتر جلیلی به این شهر را امیدوارانه انتظار می کشیدند.

مردم نجف آباد با راه اندازی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدا از دکتر جلیلی و همراهان ایشان استقبال کردند.

دکتر جلیلی در اجتماع مردم نجف آباد در گلزار شهدا در سخنرانی خود گفت: امروز تحلیل گری مصری به نام فهمی هویدی پیشرفت های ایران را چنین تحلیل میکند : ۳۲ سال پیش ایران انقلاب کرد و مصر با پیمان کمپ دیوید هم پیمان آمریکا شد اما در برابر ایرانی که امروز مجهز به فناوری هوا فضا است، مصر برای نان شبش می جنگد. جلیلی به نقل از این تحلیل گر مصری افزود: پیشرفت های ایران با اتکا به اسلام و مردم بوده است.

وی گفت: با اتکا به اسلام و ولایت فقیه و شما مردم، پیشرفت های ایران ان شاالله با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و پیروزی های بزرگی در راه است.

 

گزارش تصویری و ویدئویی