رئیس شورای تبلیغات اسلامی نجف‌آباد: مسلمانان جهان از حقوق مردم فلسطین کوتاه نمی‌آیند
رئیس شورای تبلیغات اسلامی نجف‌آباد: مسلمانان جهان از حقوق مردم فلسطین کوتاه نمی‌آیند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد گفت: مسلمانان جهان از حقوق مردم فلسطین کوتاه نمی‌آیند و تا آخرین نفس از حقوق آنها دفاع می‌کنند. محمد رضا ایوبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به لزوم باشکوه برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این روز یکی از بزرگترین […]

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد گفت: مسلمانان جهان از حقوق مردم فلسطین کوتاه نمی‌آیند و تا آخرین نفس از حقوق آنها دفاع می‌کنند.

محمد رضا ایوبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به لزوم باشکوه برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این روز یکی از بزرگترین و حساس‌ترین روزهای جهان اسلام به شمار می‌رود و به نظر من همه مردم اعم پیر وجوان باید در این روز بزرگ شرکت کنند.

وی افزود: همه باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم تا بار دیگر نشان دهیم که ما پیرو رهبر نظام بوده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم به طوری که تا اخرین لحظه از حقوق مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد در مورد مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان گفت: راهپیمایی در نجف آباد مانند کل کشور راس ساعت ۱۱ صبح شروع می‌شود و طبق فراخوانی که به مردم داده‌ایم راهپیمایی از میدان امام این شهر شروع می شود و پس از طی کردن خیابان‌های امام خمینی، ریاضی، شریعتی و بازار که منتهی به مسجد جامع می‌شود، پایان می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی حاشیه‌ای این روز تصریح کرد: ما از سردار محمدی که رئیس حوزه صاحب الزمان این شهرستان به شمار می‌رود، دعوت کرده‌ایم تا در این روز مهم سخنرانی قبل از خطبه را برعهده بگیرد و مردم شهرستان را از تحولات خاورمیانه به خصوص جهان اسلام با خبر سازد.

ایوبی پور افزود: همچنین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان، برنامه های مختلفی برای کودکان، نوجوانان و جوانان همچون به مسابقه نقاشی و ایستگاه‌های فرهنگی مختلف در نظر گرفته شده و در مسیرهای راهپیمایی قابل مشاهده است.

وی گفت: امیدوارم نوجوانان و جوانان که امیدهای کشور هستند از این برنامه ای به خوبی استفاده کنند و با این برنامه‌ها به کارهای فرهنگی بیش از گذشته ترغیب شوند.