راهپیمایی روز جهانی قدس، لیله القدر سیاسی مسلمانان است
راهپیمایی روز جهانی قدس، لیله القدر سیاسی مسلمانان است
امام جمعه نجف‌آباد گفت: امسال قیام فلسطین به خوبی مردمی شده و به همین دلیل هفته آینده راهپیمایی قدس باید کامل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، امام‌جمعه نجف‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نجف‌آباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت: قدر و قیمت انسان به شناخت خودش است و اگر خودشناسی درست باشد زندگی صحیح خواهد بود. باید در محافل قرآنی این ماه ایمانمان را قوی کنیم و باید بدانیم که اگر تکه‌تکه هم شویم اما نباید نگذاریم عدالت از جامعه ما برود.

وی در ادامه عنوان کرد: خدای رحمان بر ما آسان گرفته و می‌خواهد خوبی‌های دنیا و آخرت را برای ما رقم بزند و هر طوری می‌توانیم حتی در محافل خانوادگی مناجات کنیم و نامه عملمان را به دست امام زمانمان دهیم.

حسناتی ابراز داشت: مسئوولان نیز باید تلاش کنند که اخلاق و تقوا را در مسائل رعایت کنند چرا که خیلی از مشکلاتمان  در گروه رعایت اخلاق و تقوا است و باید در رعایت حقوق و عدالت تلاش کنیم. 

امام‌جمعه نجف‌آباد بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند بین شیعه و سنی و کشورها تفرقه بیندازند و کلیپ‌هایی ساختند که بین ایران و افغانستان را بر هم بزنند اما باید دانست هر دو دروغ است و ریشه در غرب دارد و ترور صحن رضوی ریشه‌اش در تفرقه‌افکنی است.

وی اظهار داشت: داعش و در راس آن آمریکا و انگلیس برای انتقام از مسلمانان آمده‌اند، اما مسلمانان راهشان را پیدا کردند و باید دانست ماه مبارک رمضان امسال استثایی‌ است و حواسمان به روز قدس باشد.

حسناتی گفت: بسیاری از خائنان و کشورهای عربی با رژیم صیهونیستی بیعت کردند ولی شاهد اعتراف خودشان هستیم که دیگر در منطقه حتی در خانه‌هایشان امنیت ندارند.

امام‌جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: امسال قیام فلسطین به خوبی مردمی شده به همین دلیل هفته آینده راهپیمایی قدس باید کامل برگزار شود چون روز قدس لیله القدر سیاسی ما است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس