راهیابی فوتبالیست نجف آبادی به اردوی تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی
راهیابی فوتبالیست نجف آبادی به اردوی تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی

به منظور استعدادیابی و انتخاب نفرات برتر برای تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی در دو گروه از سوی اکتاویو اعلام شد. مسحن اصلانی از  تیم فوتبال شهرداری نجف آباد به اردوی تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی کشور راه پیدا کرد. به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از […]

به منظور استعدادیابی و انتخاب نفرات برتر برای تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی در دو گروه از سوی اکتاویو اعلام شد.

مسحن اصلانی از  تیم فوتبال شهرداری نجف آباد به اردوی تیم ملی “ب” فوتبال ساحلی کشور راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد امین عباسی،کیهان بهرامی و هادی فرهمند از شباب کرمانشاه، سجاد عباسی، سینا رحمتی، سهیل علی نژاد و مهدی احمدزاده از خزر رودسر، علی درویشی متولی و محمد مرادی از فائزکاران، حسین مزارعی، محمد معصومی زاده و محمد لیرواری از موج گناوه، دانیال جهانبازی و مسحن اصلانی از شهرداری نجف آباد، حسین رضایی از شهرداری تیران، قربان ابراهیم پور از شهرداری تبریز. اولین گروه از بازیکنان از تاریخ ۸/۱۱/۹۲ لغایت ۱۲/۱۱/۹۲ در کمپ تیم های ملی حضور خواهند داشت و تمرینات خود را زیر نظر مارکو اکتاویو برگزار می کنند.

گفتنی است؛ ملی پوشان باید راس ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۸/۱۱/۹۲ خود را به کادر تیم ملی در میهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.

همچنین  اسامی دومین گروه  بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی به شرح زیر است:

حمیدرضا زنگه، مهران مکلی از ویژن تهران، عرفان مظاهری از پایانه های همدان، حسام الدین  آشنایی از جهان نژادیان آبادان، حسن سهرابی و علی فدایی از شهرداری تیران، عباس رضایی از گلسا پوش یزد، میلاد درزی از ملوان بندر گز، آرش کرمی و حمید میهن دوست از دریا نوردان بوشهر، سید سینا حسینی از لسمان مروارید، سعید رحمتی از خزر رودسر، سجاد عبداله وند و فاروق پسندیده از ویژن هرمزگان، میلاد کنف کار از ملوان انزلی.

گفتنی است، گروه دوم از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ بهمن ماه باید در کمپ تیمهای ملی حاضر تا زیر نظر مارکو اکتاویو به تمرین بپردازند تا بهترین آنان برای تیم ملی ب کشورمان انتخاب شوند .
بازیکنان راس ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۲/۱۱/۹۲ خود را به کادر تیم ملی در میهمانسرای شماره ۱ آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.

در هر دوره از اردوهای انتخابی تیم ملی ب بهترین بازیکنان کشور که توسط استعدادیابانی که در مسابقات لیگ های کشور انتخاب شده بودند، به اروی انتخابی تیم ملی دعوت می شوند تا توسط مارکو اکتاویو بهترین آنان برای تیم ملی ب انتخاب شوند.