راه اندازی دفتر جدید پلیس +۱۰ در نجف آباد
راه اندازی دفتر جدید پلیس +۱۰ در نجف آباد

اصفهان- ایرنا- معاون فن آوری و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه اندازی دفاتر پلیس +۱۰ در ۱۳ شهر استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ˈجواد نوریˈ افزود: این معاونت با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجا در نظر […]

اصفهان- ایرنا- معاون فن آوری و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه اندازی دفاتر پلیس +۱۰ در ۱۳ شهر استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ˈجواد نوریˈ افزود: این معاونت با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجا در نظر دارد تا در راستای توسعه دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی ˈپلیس+۱۰ˈ سیزده دفتر را به مناسبت دهه مبارک فجر در استان دائر کند.

وی اظهار کرد: به همین جهت از کلیه شهروندان که واجد شرایط آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات به شهروندان را دارند دعوت می شود از تاریخ ۱۵ تا ۲۷ بهمن به سایت www.epolice.irمراجعه و ضمن آگاه شدن از شرایط و تعهدات دائر کنندگان دفاتر به صورت الکترونکی ثبت نام کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات قرار است دفاتر پلیس +۱۰ در تیران و کرون، درچه، زرین شهر، شهرضا، بویین میاندشت، باغ بهادران، نایین، شاهین شهر، مهردشت نجف آباد، منطقه براآن و ورزنه از توابع شهرستان اصفهان راه اندازی شود.