رحمانی:به ورزشکاران پیوند اعضا بهایی داده نمی‌شود
رحمانی:به ورزشکاران پیوند اعضا بهایی داده نمی‌شود

به ورزشکاران پیوند اعضا اهمیت زیادی داده نمی‌شود در حالی‌ که انتظار داریم در زمان بازگشت از مسابقات بین المللی، همانند ورزشکاران عادی از ما قدردانی کنند. وی افزود: انتظار داریم زمانی‌ که از مسابقات باز‌می‌گردیم مسئولان ورزش استان همانند ورزشکاران عادی از ما قدردانی کنند زیرا حین ورزش کردن اگر برای سلامتی‌مان اتفاقی رخ […]

به ورزشکاران پیوند اعضا اهمیت زیادی داده نمی‌شود در حالی‌ که انتظار داریم در زمان بازگشت از مسابقات بین المللی، همانند ورزشکاران عادی از ما قدردانی کنند.

وی افزود: انتظار داریم زمانی‌ که از مسابقات باز‌می‌گردیم مسئولان ورزش استان همانند ورزشکاران عادی از ما قدردانی کنند زیرا حین ورزش کردن اگر برای سلامتی‌مان اتفاقی رخ دهد باید درآمدی داشته باشیم که پشتوانه مالی بوده و بتوانیم برای مخارج درمانی هزینه کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشیم.

به گفته رحمانی ورزش علاوه بر تضمین سلامتی پشتوانه‌ای برای زندگی آینده است و همان‌طور که اداره ورزش و جوانان هنگام بازگشت از مسابقات جهانی آرژانتین در اصفهان به خوبی از ورزشکاران استقبال کرد، انتظار دارد به همان خوبی با در نظر گرفتن پاداش‌های مالی تجلیل به عمل آورد.

وی با بیان اینکه از ۱۶ سالگی به طور حرفه‌ای در رشته بدمینتون فعالیت کرده و ۵ مسابقه برون‌مرزی انجام داده‌ام، افزود: نخستین تجربه ملی من در مسابقات جهانی تایلند بوده که موفق به کسب مدال طلا شدم‌، همچنین پس از آن در رقابت‌های جهانی سوئد شرکت کردم و به یک طلا و یک برنز دست یافته و در مسابقات آفریقای جنوبی یک مدال نقره نیز کسب کردم.

بازیکن ملی‌پوش بدمینتون پیوند اعضا تصریح کرد: به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون کره جنوبی دعوت شدم اما نتوانستم مقام یا مدالی به دست آورم اما در مسابقات جهانی آرژانتین که اخیرا برگزار شد موفق شدم به دو مدال طلا در دو بخش انفرادی و دوبل دست یابم و به عنوان برترین ورزشکار زن در این رقابت‌ها معرفی شدم.

به گفته وی هفته‌ای سه مرتبه به مدت دو ساعت زیر نظر مربی تمرین می‌کند و مدتی است که پیوند کلیه انجام داده و توانسته با ورزش کردن کراتین را که در عمل پیوند بسیار اهمیت دارد پایین آورده و در حد نرمال نگه دارد و با توجه به اینکه مصرف داروها سبب اضافه وزن می‌شود، ورزش برایش مفید بوده و وزنی متعادل دارد.

*راه‌یابی به مسابقات جهانی اسپانیا

رحمانی با اشاره به اینکه ۵۴ کشور از سر‌تا‌سر مختلف دنیا در مسابقات جهانی آرژانتین حضور یافتند و سطح رقابت‌ها بسیار بالا بوده است، یادآور شد: من با کشورهای تایلند، ژاپن، فرانسه، هلند، آفریقای جنوبی، مجارستان و چین رقابت کرده و موفق شدم از مرحله یک هشتم به یک چهارم و در نهایت به فینال راه پیدا کرده و قهرمان شوم.

این ملی‌پوش  یادآور شد: همچنین به مسابقات جهانی اسپانیا که در آینده برگزار خواهد شد، نیز دعوت شده‌ام.

وی عنوان کرد: از افرادی که مانند من با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند می‌خواهم که به هیئت رجوع کرده و با روی ‌آوردن به ورزش بیماری‌شان را کنترل و بر آن غلبه کنند.

این بازیکن ملی‌پوش ادامه داد: از زحمات و حمایت‌های هیئت ورزش‌ بیماری‌های خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، جانبازان و معلولین، هیئت شهرستان نجف‌آباد، سازمان حمل و نقل بار اصفهان و به ویژه سلطانی مربی دلسوز تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع:فارس