رزمایش بزرگ بسیج در نجف آباد
رزمایش بزرگ بسیج در نجف آباد
همزمان با سراسر استان اصفهان، رزمایش بزرگ بسیجیان نجف آباد روز چهارشنبه 21 شهریور ماه به مدت 24 ساعت با هدف نمایش اقتدار و آمادگی‌های بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمن و حفاظت از انقلاب برگزار خواهد کرد.

رزمایش بزرگ بسیج در نجف آباد

همزمان با سراسر استان اصفهان، رزمایش بزرگ بسیجیان نجف آباد روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه به مدت ۲۴ ساعت با هدف نمایش اقتدار و آمادگی‌های بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمن و حفاظت از انقلاب برگزار خواهد کرد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج: مهدی ساعی فرمانده ناحیه گفت: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس از ساعت ۱۰ صبح و کنار مزار شهید حججی شروع و در آن برنامه‌های رزمی، بصیرتی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

رژه موتوری، ستون کشی و نمایش اقتدار در سطح شهرستان در کنار مراسم عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر بخش های این برنامه هستند.

 همزمان با این رزمایش ۱۳ گروه جهادی بسیج در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی  در مناطق محروم  شهرستان نجف‌آباد در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

طی تابستان امسال و تا پیش از رزمایش نیز ۱۶ گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان نجف‌آباد، فریدون‌شهر و شرق اصفهان در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت رسانی بوده اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت افزود: همه باید به توان و ظرفیت‌های بسیج در حل مشکلات کشور توجه داشته باشیم و بدانیم که تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.

رزمایش بسیج نجف آباد

رزمایش بسیج نجف آباد

رزمایش بزرگ بسیج در نجف آباد