رفت و برگشت نفس بیمارستان نجف آباد
رفت و برگشت نفس بیمارستان نجف آباد
رییس بیمارستان شهید محمد منتظری گفت: طی روزهای گذشته دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان  که اکسیژن بیش از ۷۰ بیمار کرونایی را تامین می کرد از کار افتاد ولی خیلی سریع توانستیم اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را از کارخانه تامین کنیم. دستگاه اصلی نیز تا شب بعد، تعمیر و راه اندازی شد.

رفت و برگشت نفس بیمارستان نجف آباد

ستاد مردمی مقابله با کرونا نجف آباد: رییس بیمارستان شهید محمد منتظری گفت: طی روزهای گذشته دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان  که اکسیژن بیش از ۷۰ بیمار کرونایی را تامین می کرد از کار افتاد ولی خیلی سریع توانستیم اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را از کارخانه تامین کنیم. دستگاه اصلی نیز تا شب بعد، تعمیر و راه اندازی شد.

عبدالله عسگری ادامه داد: ۲ روز بعد از اتفاق اول، دستگاه ژنراتور تامین برق بیمارستان نیز خراب شد ولی این بار هم با حضور به موقع نیروهای تخصصی، دستگاه به مدار فعالیت بازگشت.

عسگری افزود: طی هفته گذشته آمار فوتی ها بسیار کم بود اما متاسفانه در هفته جدید با بیشتر شدن تعداد بستری‌ها، آمار فوتی‌ها روند صعودی داشته است.

مدیر این بیمارستان،از نیاز مجموعه تحت مدیریتش به ۱۵ دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) و ۵۰ مانیتور تخت های بیمارستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: برای فعال کردن طبقه سوم در بخش طرح توسعه بیمارستان شهید منتظری، به حداقل ۱۰۰تخت نیاز داریم که تاکنون بخشی از این نیاز با کمک خیرین تامین شده است.

دکتر عبدالله عسگری رییس بیمارستان شهید محمد منتظری و دکتر محمد رضا ابوترابی ابوترابی معاون شبکه بهداشت نجف آباد

دکتر عبدالله عسگری رییس بیمارستان شهید محمد منتظری(سمت راست)

رفت و برگشت نفس بیمارستان نجف آباد