رقابت ۱۶۱۰ قرآن آموز در نجف آباد
رقابت ۱۶۱۰ قرآن آموز در نجف آباد

در مسابقات سراسری قرآن که سال گذشته در نجف آباد برگزار شد با تحقق ۱۱۰ درصدی سهمیه پیش بینی شده برای این شهرستان، بیش از هزار و ۶۱۰ نفر در رقابت های مذکور شرکت کردند. حجت‌الاسلام‌ اصغر توسلی در گفت‌وگو با فارس در نجف‌آباد با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن […]

در مسابقات سراسری قرآن که سال گذشته در نجف آباد برگزار شد با تحقق ۱۱۰ درصدی سهمیه پیش بینی شده برای این شهرستان، بیش از هزار و ۶۱۰ نفر در رقابت های مذکور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌ اصغر توسلی در گفت‌وگو با فارس در نجف‌آباد با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری
قرآن کریم اظهار داشت: این مسابقات هم‌زمان با سراسر کشوردر شهرستان نجف‌آباد نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی افزود: خانم‌ها و آقایان ساکن شهرستان نجف‌آباد که دارای شرط سنی ۱۸ سال به بالا هستند می‌توانند با مراجعه به این سایت تا ۱۵ خردادماه نسبت به ثبت‌نام خود  جهت شرکت در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، همخوانی، معارف و خواندن دعا اقدام نمایند.
توسلی افزود: امسال نیز سهمیه نجف‌آباد یک‌‌هزار و ۷۵۰ نفر است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تفاهم‌نامه‌هائی که با ادارات، مراکز فرهنگی و مذهبی شهرستان دانشگاه‌هااز جمله دانشکده فنی و حرفه‌ای سمیه نجف‌آباد منعقد شده بیش از سهمیه در نظر گرفته‌ شده مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گیرد.