رقابت ۴ هزار نفر در آزمون‌های فنی‌و‌حرفه‌ای نجف‌آباد
رقابت ۴ هزار نفر در آزمون‌های فنی‌و‌حرفه‌ای نجف‌آباد

رئیس مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری ۴ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای این مرکز به رقابت با یکدیگر پرداختند. سودابه معین  با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی مختلف در این مرکز اظهار کرد: این مرکز در بخش آزمون‌های مختلفی که برگزار کرده یک عملکرد […]

رئیس مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری ۴ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای این مرکز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سودابه معین  با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی مختلف در این مرکز اظهار کرد: این مرکز در بخش آزمون‌های مختلفی که برگزار کرده یک عملکرد مناسبی را از خود ارائه داده است.

وی به عملکرد واحد آزمون این مرکز طی ۱۰ ماه سال جاری در بخش آموزشگاه‌های آزاد و مرکز خواهران اشاره کرد و ادامه داد: طی ۱۰ ماه سال جاری ۴ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای این مرکز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس مرکز خواهران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۱۱۴ نفر در بخش آموزشگاه‌ها آزاد فنی و حرفه‌ای و مرکز خواهران شرکت کرده و توانایی‌های مهارتی خود را با یکدیگر ارزیابی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در این مدت در بخش پادگان و آموزش روستائی ۷۱۱ نفر در این مرکز در آزمون‌های مهارتی شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند، اضافه کرد: ۳۵۲ نفر نیز در مرکز شهید امینی شهر علویجه در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

معین با اشاره به تعداد گواهینامه‌های الکترونیکی صادر شده برای پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های مهارتی این مرکز تاکید کرد: در طول ۱۰ ماه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۶۰۲ مورد گواهینامه الکترونیکی برای پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های مهارتی این مرکز صادر شده که ۲ هزار نفر از این افراد گواهینامه‌های خود را دریافت کرده‌اند.

farsnews.com